"תמיד תהיו שחקנים שלי": הודעת הפרידה של בכר מבאר שבע

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

המאמן, שלא הגיע להיפרד, פנה לאנשי המועדון במסר אישי: "עברנו תקופה ארוכה ביחד ורגעים שיישארו איתנו לכל החיים". האוהדים מצפים מההנהלה למצוא דרך מכובדת להיפרד

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

דרכו של ברק בכר בהפועל באר שבע לא הסתיימה כפי שאפשר היה לדמיין כשמדובר במאמן המצליח בתולדות המועדון. מצד אחד ההודעה הרשמית מטעם הקבוצה טענה להתפטרות, מצד שני סוכנו של בכר, דודו דהאן, הבהיר כי המאמן כלל לא נפגש עם הבעלים אלונה ברקת וכך למעשה הפרידה הותירה לא מעט קצוות פתוחים.

בכר, שהעדיף להתנתק מאז שהתקבלה ההחלטה על עזיבתו, לא הגיע לבירת הנגב כדי להיפרד משחקניו, אך לאור ההודעות הפרטיות הרבות שקיבל מהם מאז ההודעה הדרמטית על סיום דרכו, בחר המאמן היוצא לפנות לכלל הסגל ואנשי המועדון.

"אני מתנצל שאני לא חוזר לכל אחד ואחד מכם בפרטי, אבל הרגיש לי נכון לדבר אל כולם ביחד, כפי שתמיד היינו – יחד", כתב בכר, "רציתי להגיד לכל אחד ואחד מכם תודה. לצוות המקצועי, לצוות הרפואי, לאנשי המנהלה והמשק, למתנדבים ובמיוחד לכם, שחקנים שלי. אתם תמיד תהיו שחקנים שלי. עברנו תקופה ארוכה ביחד – מי יותר, מי פחות – ורגעים ותמונות שיישארו איתנו לכל החיים. אתם עשיתם הכל מהכל והקרדיט הוא לכם. תודה על הכל. לא יכולתי לבקש טובים ומסורים מכם. בטוח שעוד ניפגש בעתיד".

יש לציין כי אוהדי הפועל באר שבע מצפים מהנהלת המועדון למצוא דרך להיפרד מהמאמן בצורה מכובדת, כראוי לאחד שהוביל את הקבוצה לשלוש אליפויות רצופות.

ברק בכר. פרידה שהותירה קצוות פתוחים (דני מרון)
ברק בכר. פרידה שהותירה קצוות פתוחים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי