ספורי עשוי לפתוח על חשבונו של ממן נגד רעננה, סייף יגיע להפועל באר שבע?

יוסי אבוקסיס, נייג'ל האסלביינק
יוסי אבוקסיס, נייג'ל האסלביינק | לירון מולדובן

אבוקסיס תרגל ארבעה שחקני הגנה לקראת משחק הבכורה בב"ש (שבת, 17:10 בספורט4). עמית ביטון יפתח לצידו של ויטור בהגנה. הקיצוני לא בתכניות של אנדרלכט, אך קיימים כעת פערים כספיים. שהר יחזור לחוד

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע נערכת למשחק הבכורה של יוסי אבוקסיס על הקווים בקבוצתו החדשה, שתתארח מחר (שבת, 17:10 שידור ישיר בספורט4) אצל נועלת הטבלה הפועל רעננה.

במהלך אימון הבכורה של אבוקסיס נפצע הרכש החדש פאוליניו, שעבר אמש בדיקת MRI בברכו ורק ביום ראשון יגיעו תוצאות הבדיקה ובקבוצה מקווים כי הוא לא ייאלץ לשבת זמן רב בחוץ. מלבד הברזילאי, השוער ארנסטס שטקוס ימשיך להיעדר, כשאת מקומו יתפוס אוהד לויטה. הבלם לואי טאהא טרם התאושש מדלקת במפרק הברך.

מבחינת ההרכב הפותח, אבוקסיס תרגל מערך של ארבעה שחקני הגנה, בשונה מקודמו ברק בכר שפתח עם שלושה בלמים, כשלצד מיגל ויטור הוצב עמית ביטון הצעיר, ששיחק תחת מאמנו החדש אשתקד בבני יהודה. מלך השערים בן שהר יחזור לחוד לאחר שריצה עונש הרחקה, נייג'ל האסלביינק יתופקד על הכנף. מרואן קהבא יוסט חזרה לחוליית הקישור, כאשר גם רמזי ספורי יזכה להזדמנות בהרכב על חשבונו של חנן ממן. המגן הימני, אור דדיה, שפתח בהרכב במחזורים האחרונים, ירד לספסל.


פאוליניו. בב"ש ממתינים לראות את תוצאות בדיקת ה-MRI שעבר בברכו (הפועל באר שבע, רשמי)

מתוך הנחה כי פאוליניו ישדרג את החלק הקדמי בינואר, בבאר שבע לא תכננו בתחילה לבצע שינויים בסגל. אולם, אם יתברר כי הפציעה בברכו אכן קשה, בקבוצה ישקלו לצרף במהלך חלון העברות של ינואר שחקן התקפי נוסף כשאחד השמות שמוזכרים הוא קני סייף.

שחקנה של אנדרלכט, אשר לא נמצא בתכניות של קבוצתו הבלגית, עשוי לחזור לישראל במהלך חלון העברות הנוכחי, כשכבר בקיץ נבדקה אופציה לצרף את השחקן לב"ש, אך שכרו הגבוה בבלגיה, המוערך בכ-700 אלף יורו, גרם לעניין לרדת מהפרק. אם הפעם אנדרלכט תהיה מוכנה לממן חלק משכרו של סייף, בקבוצה ישקלו ללכת על המהלך.

בעניין אחר, בב"ש יחליטו באשר לשינויים בסגל רק לאחר משחק הגביע ביום חמישי הקרוב מול מכבי נתניה, כאשר הבלם שיר צדק שלא נמצא בתכניות המקצועיות, מנהל מגעים מתקדמים עם היהלומים.


סייף במדי אנדרלכט. יעבור לבאר שבע? (AFP/GettyImages)

כרגע לא ברור האם צדק יעבור לנתניה בהשאלה או במכירה. כמו כן, השחקן מחזיק בחוזה של 200 אלף דולר לעונה (לא כולל בונוסים ופרמיות) עד לסוף העונה הבאה. השאלה היא האם נתניה תסכים להשוות את תנאי שכרו בדרום  או שתהיה צפייה כי הפועל באר שבע תשלים את שכרו. בתוך כך, הקשר הצעיר עמרן אלקרינאווי סיכם את תנאיו במ.ס. כפר קאסם מהליגה הלאומית. 

הרכב משוער: אוהד לויטה, בן ביטון, עמית ביטון, מיגל ויטור, אורן ביטון, עדן שמיר, מרואן קבהא, ז'וסואה, רמזי ספורי, נייג'ל האסלביינק, בן שהר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי