אופיר חיים דרוך לקראת נס ציונה: "אנחנו צריכים את הקהל"

אופיר חיים
אופיר חיים | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל כפר סבא לפני קרב התחתית הלוהט מול החבורה של עמיר תורג'מן (ראשון ב-19:00): "התוצאות פחות טובות, אך אני שואב עידוד מההפסד לנתניה". עומר פדידה ישוב לסגל, שגיא דרור יערך בכורה

(גודל טקסט)

לאחר שלושה הפסדי ליגה רצופים וכשהיא מתחת לקו האדום, הפועל כפר סבא הלחוצה תתארח מחר (ראשון ב-19:00) אצל סקציה נס ציונה למשחק אותו מגדירים במועדון כאחד החשובים העונה. "זה משחק חשוב מאוד נגד היריבה הישירה שלנו בתחתית, אבל בסופו של דבר מקבלים עליו שלוש נקודות כמו על כל ניצחון אחר", התייחס המאמן אופיר חיים להתמודדות.

חיים הוסיף: "התוצאות האחרונות פחות טובות, אבל אני שואב הרבה נקודות חיוביות מהמשחק האחרון מול מכבי נתניה. שיחקנו טוב וזה מקנה לי הרבה ביטחון ואמונה בשחקנים ובקבוצה". על כך שכפר סבא פתחה את העונה בצורה מעודדת ועוררה לא מעט קולות חיוביים וציפיות: "הישרדות בליגה, זו הייתה המטרה בתחילת העונה וזו המטרה כיום. אלו ימים פחות טובים שלנו, אבל דווקא עכשיו אנחנו הכי צריכים את הקהל שלנו. זה הכוח שלנו ואנחנו רוצים להרגיש אותו".

מבחינה מקצועית, לראשונה מזה זמן רב, המאמן יקבל לרשותו סגל כמעט מלא, כאשר מלבד איימן חרבאט, כל שאר השחקנים יהיו כשירים. לאחר היעדרות של שבועיים, הקפטן עומר פדידה יחזור ל-18. שגיא דרור, שחתם בשבוע שעבר, יוכל לקחת חלק במשחקי הקבוצה לאחר פתיחת חלון ההעברות ואף צפוי לפתוח ב-11, בעוד קיזיטו, חלוץ הרכש האוגנדי, עדיין לא נמצא בכושר משחק וצפוי להשתלב בהדרגה.


ישוב ל-18. עומר פדידה (מאור אלקסלסי)

בעניין אחר, הקשר לירוי צעירי, שנשלח להתאמן בצד לצידו של עומר צלישר בתחילת השבוע שעבר, חזר לאימונים עם הקבוצה.

הרכב משוער: איתמר ישראלי, טום שלח, סודיק אטנדה, טל מכלוף, אביב סולומון, גרשון קופי, דן עזריה, אדריאן רוצ'ט, בובקר טראורה, שגיא דרור, בנג'מין קוקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי