לוי: "שחקנים שלנו דחקו מהקו כדורים שעמדו להיכנס, חבל"

שובל גוזלן
שובל גוזלן | מאור אלקסלסי

המאמן הזמני של אשדוד לאחר ההפסד להפועל חיפה, במהלכו נפסלו לקבוצתו שלושה שערים בשל נבדל: "הכל עבד עד קו השער". סילבס: "כולם התגייסו לפני הנפילה לתהום". פדידה: "אתן את התחת כשיצטרכו אותי"

(גודל טקסט)

אחרי שנקלעה למשבר בדמות ארבעה הפסדי ליגה רצופים, הפועל חיפה חזרה היום (שבת) למסלול הניצחונות עם 0:1 יקר בבית על מ.ס אשדוד במשחק בו נפסלו בצדק לא פחות מארבעה שערים. מי שהכריע את ההתמודדות היה סער פדידה בן ה-23, שקיבל את הקרדיט בהרכב מחיים סילבס וחגג את שער הבכורה שלו בליגת העל עם פצצה אדירה לחיבורים (55). הרגע המוזר של המשחק נרשם בדקה ה-17, אז בעיטה של דין דוד עשתה את דרכה לרשת אולם שובל גוזלן לא התאפק ודחק מקרוב פנימה כשהוא בעמדת נבדל ברורה. איזו שטות של החלוץ, שמנע מהאורחת לעלות ליתרון.

אלי לוי, שעמד על הקווים במקום המאמן הקבוע רוני אוואט, סיכם: "השחקנים דחקו מהקו כדורים שהיו נכנסים לבד, חבל, נצטרך להביא את הנקודות במקום אחר. השחקנים היו בסדר, לא היה משהו ספציפי שלא עבד. עלינו לחצי השני עם שינוי התקפי והתחלנו אותו לא רע. פתאום קיבלנו גול משום מקום, ניסינו להגיב וגם הצלחנו – לפחות עד קו השער. ננסה להביא את הנקודות במשחק הבא. ראיתי הרבה דברים חיוביים, אנחנו משתפרים ואני מקווה שנחזיר את הנקודות האלה במשחק הבא כי הן היו חשובות".

האם הקבוצה תתחזק במהלך חודש ינואר: "אנחנו נשב ונעשה חשבון מה אנחנו צריכים ובאיזה עמדות. יהיו שינויים קטנים, כי הסגל שלנו באמת טוב והשחקנים, אפילו מי שנכנס מהספסל, הם טובים. לפעמים השינוי נמצא אצלך בבית והסגל שלנו הוא מספיק טוב. שינוי אחד או שניים, לא יותר מכך".


למרות התוצאה, אלי לוי מרוצה מההופעה של חניכיו (מאור אלקסלסי)

חיים סילבס המאושר אמר: "אחרי ארבעה הפסדים ואווירה קשה, עשינו תוצאה בשיניים. אחרי השער שלנו היינו יכולים להבקיע עוד אחד, אבל זו מסורת וזה היה 0:1 דחוק וקשה. זה מתוק ומכאן אני מקווה שנצא לדרך חדשה. דיבורים על מעמדי? זה בסדר וזה טבעי, החכמה בתקופה כזו היא להיות מרוכז במה שחשוב באמת ורק על זה יש לי שליטה. עבדנו קשה, כולנו, גם יואב בא ונתן לנו דחיפה. המשחקים האלו יכולים ללכת לשני הכיוונים ואני שמח שהייתה הקרבה גדולה והתגייסות של כולם. טוב יותר או פחות, כולם התגייסו לטובת הקבוצה והרגישו שאנחנו בקצה וצריך להרים את הקבוצה לפני שאנחנו נופלים לתהום".

על הביטחון העצמי שלו ושל השחקנים: "ערב הגיבוש הטוב ביותר בכדורגל הוא ניצחון. זה נותן תחושה שזה אפשרי אחרי זמן ארוך בו לא ניצחנו. פתאום יש תחושות אחדות ושמחה. יש הרבה דברים לשפץ מבחינה מקצועית, אבל נוח לעשות את זה אחרי ניצחון ולא תחת לחץ מסיבי. הלחץ שוב יתרומם לקראת המשחק הבא ונרצה להיות הכי טובים שאפשר. המשכיות, זה הכי חשוב. ראינו התגייסות של כולם ללא יוצא מן הכלל. הייתה אווירה לא קלה, אבל דחפנו את עצמנו לתוך המשחק והשחקנים אגרו ביטחון ועזרו לחברים שלהם".

סער פדידה, שחגג את שער הבכורה שלו בליגת העל, התרגש בסיום: "זו תחושה מדהימה. במהלך כל הילדות שלי חלמתי להגיע לליגת העל ולשים גול. זה לא היה קורה ללא התמיכה של החברים והמשפחה. אני מאוד שמח. מתחילת המשחק הרגשתי שאנחנו יותר טובים. חיים תמיד נותן לי ביטחון ואומר לי מה לעשות, אני מאושר מכך שהבקעתי. מתי שאקבל הזדמנות אני אבוא ואתן את הכל. גדלתי פה ואני אתן את התחת כשיצטרכו אותי. היה משבר קטן, הפסדנו כמה משחקים, אבל יצאנו לדרך חדשה. בעוד ארבעה ימים כבר יש גביע ואנחנו רוצים להגיע הכי רחוק שיש". 


איזה גול! פדידה עם סילבס לאחר שער הבכורה בליגת העל (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי