לוי ויתר על הצעות מקפריסין, יקבל שדרוג בחוזה תמורת הישארות

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

כפי שפורסם בספורט1, יוסי בניון המליץ למשה חוגג להאריך את חוזהו של מאמן בית"ר ירושלים והוא צפוי לחתום לשנתיים כולל אופציה כבר בשבועות הקרובים. עלי מוחמד נטש את האימון, אך אמור לשחק מול מכבי ת"א

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

רוני לוי ויתר בשבועות האחרונים על מספר הצעות מקפריסין. המאמן זכה לגישושים ללא קשר להצלחה בבית"ר ירושלים, אך סירב. כפי שפורסם בספורט1 בשבועות האחרונים, בבירה החליטו להאריך את החוזה של המאמן כשהמנהל המקצועי יוסי בניון המליץ לבעלים משה חוגג להמשיך את ההתקשרות בעונה נוספת, זאת בעקבות המצב המקצועי המעודד של המועדון.

בבית"ר נזכרים כי בתחילת העונה היה מי שתהה האם המאמן יישאר בקבוצה, זאת אחרי התוצאות בארבעת המחזורים האחרונים. "ליוסי לא היה ספק לרגע אחד שלוי יגמור את העונה ואולי אפילו מעבר לכך. ככל שהזמן עבר, מעמדו הלך והתחזק", אמר אותו גורם הערב.

כעת, לוי יקבל שדרוג בחוזה הקיים. נראה כי מדובר בשדרוג משמעותי של 10-20 אחוז, עם מענקים עבור העפלה למפעלים האירופאים ואולי אף זכייה באליפות בעונה הבאה. בבית"ר מבינים שלא יוכלו להתחרות על האליפות העונה, אבל המטרה היא להתקרב כמה שיותר למכבי תל אביב ולמכבי חיפה כדי לשדרג את מעמדה של הקבוצה בעונה הבאה. במועדון מאמינים שיחד עם מיכאל אוחנה ועידן ורד, בתוספת חיזוק נקודתי, הם יוכלו להוות פקטור משמעותי יותר בעונה הבאה ואולי, בתוך שנה או שנתיים, "לרוץ עד הסוף", כהגדרת גורמים במערכת.

ומה לקראת המשחק מול מכבי תל אביב (שני ב-20:15, סמי עופר)? באימון הערב שקיימה הקבוצה ערך קינדה אימון חלקי ומחר הוא אמור לערוך אימון מלא. כצפוי, גרסיה ערך אימון מלא ואילו פרדי פלומיין סיים את רוב האימון. עלי מוחמד יצא לקראת סיום האימון אך אמור לשחק. מהאימון נעדר כמובן אנטואן קונטה שעדיין נמצא בצרפת, שם הוא נפגש עם רופא מקומי כדי לבחון את הפציעה בברך ממנה הוא סובל.




"ככל שהזמן עבר, מעמדו הלך והתחזק" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי