יוסי בניון ימליץ למשה חוגג להאריך את החוזה של רוני לוי

יוסי בניון
יוסי בניון | מאור אלקסלסי

הבעלים צפוי להיפגש עם המאמן בשבועות הקרובים. בבית"ר חגגו: "חצי השעה הראשונה - מושלמת". נבדקה אופציה לצירוף שועה בהשאלה, ומה חושבים במועדון על מכירה של קינדה?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, ייפגש בשבועות הקרובים עם רוני לוי לגבי עתידו בעונה הבאה, כך מעריכים גורמים במועדון. המנהל המקצועי יוסי בניון רוצה שימשיך וימליץ לחוגג על כך. המאמן זוכה לגיבוי גם משאר אנשי ההנהלה והצוות סביבו. לוי חתם על חוזה לעונה אחת, למרות שרצה חוזה לשנתיים, בעקבות העובדה שהיה בטוח כי יצליח להוציא את בית"ר ירושלים לדרך חדשה. "לטנגו יש שניים, ברור שגם רוני יצטרך להסכים", סיפור גורם במועדון. על הכוונה להאריך את חוזהו של המאמן בעונה נוספת פורסם לראשונה בספורט1.

ובחזרה לכר הדשא. "מה שראינו בחצי השעה הראשונה היה מה שכל מאמן חולם עליו – כדורגל מושלם", אמרו בבית"ר אחרי ה-1:4 המרשים על הפועל חיפה בסמי עופר. אחד השחקנים סיפר: "קיווינו שגרסיה יהיה איתנו, אבל בדיעבד – הכל הלך גם בלעדיו. וארן הגיע רעב למשחק וזה לא פחות חשוב מהגול והבישול של אזולאי. יש לנו התקפה שלא הרבה קבוצות יצליחו להסתדר איתה". מי שזכה למחמאות בסיום הוא השוער איתמר ניצן שעזר לפתוח את הסכר ובמסירה חכמה לשלומי אזולאי דאג שבית"ר תזכה ליתרון מוקדם.

בנושא אחר: עוד במהלך השבוע פרסמנו שבית"ר ירושלים קיבלה פניות, אחת מהן מהפועל תל אביב, לגבי וארן. הקבוצה סירבה בעקבות היכולת שמציג החלוץ באימונים ונראה שהאמון הזה השתלם. וארן שיחק אתמול רק בגלל הפציעה של גרסיה, אבל אחרי השער שהבקיע לא מן הנמנע שיקבל הזדמנות מחודשת להוכיח שמקומו בהרכב. "שחקן אחר במצב שלו היה נשבר, אבל אנתוני עשוי מחומר מיוחד. הוא לא הוריד את הראש או דיבר על כך תקופה ארוכה", הדגיש אחד מחבריו.


"כל מאמן היה חולם על מה הכדורגל שבית"ר הציגה" (מאור אלקסלסי)

ומה בנוגע לרכש? ההתקדמות של שחקני ההתקפה עדיין לא עוצרת את לוי ובניון מלבחון חלופות ולהביא שחקן זר. בנוסף, גורמים במועדון פנו למכבי חיפה כדי לבחון אפשרות לצרף את ירדן שועה בהשאלה בלבד, מהלך מעניין לאור הדיבורים על כך שהאפשרות שיעבור לבית"ר נמוכים בשל מחירו. נכון לעכשיו, חיפה טרם קיבלה החלטה האם לשחרר אותו והבעלים יעקב שחר תומך בהישארותו.

במועדון הבהירו כי בשלב זה גדי קינדה לא למכירה, אלא אם תגיע הצעה מפתה שבית"ר ירושלים לא תוכל לסרב לה. ההערכה היא שחוגג לא ימכור את הקשר בפחות משני מיליון יורו וחצי, זאת כדי שתהיה הצדקה כלכלית למכירה.


מכבי חיפה טרם קיבלה החלטה. ירדן שועה (דני מרון)

השוער איתמר ניצן, שגם בישל לשלומי אזולאי את השער הראשון במשחק, נשאל בסיום אם מוקדם מדי לדבר על מאבק אליפות: "כל עוד נמשיך ביכולת הזו ונאגור נקודות, אז כמובן שזה תלוי בנו. אנחנו מתמודדים מול שתי קבוצות מצוינות וזה לא יהיה קל, אבל כמו שאנחנו משחקים אפשר לעשות דברים יפים העונה. לראות את הדרך בה אנחנו משחקים מאחורה זה תענוג. זה נכון שאני עובד 'פחות קשה', כי כל המשחק של שוער נשפט על פעולה או שתיים, אז זה קל יותר פיזית אבל קשה יותר מנטלית. שוערים בקבוצות צמרת צריכים להיות עם ניסיון ולהבין מה לעשות ולמתי. אני שמח להיות בקבוצה ולסייע לה".

על הבישול לשלומי אזולאי: "אחרי המשחק הראשון עם ליוואי, סוף סוף יש לי בישול. זה מדברים שאנחנו מדברים עליו, כי אני יודע שיש לי משחק רגל טוב ושבחלק הקדמי יש חלוצים שיודעים להשתלט על הכדור והם כמו מטוסים, אז זה קל יותר כי הם מקבלים את הכדור ועושים את כל השאר".


הקריירה לפני שהגיע לבית"ר ירושלים:
"הדרך הארוכה שעשיתי הביאה אותי למי שאני היום. עשיתי דרך ארוכה עד שהגעתי לבית"ר ואני לא מתחרט על פיפס כי זה מה שעיצב אותי בתור ספורטאי, שוער, בן אדם. אני מנסה לחיות בהווה וזה עושה לי טוב, אני לא מתעסק במה יקרה ובתור ספורטאי לומד לחיות את הרגע – זה בור שהרבה ספורטאים נופלים אליו ואני לא רוצה להיות שם".

הקרדיט שקיבל העונה להיות השוער הראשון: "זה גורם לי להרגיש שמעריכים אותי וזה אחד הדברים הכי חשובים לכל שחקן. השקט המקצועי שאנחנו מקבלים באופן כללי מהצוות זה תענוג וזה שקט שקיבלתי אחרי שבעונה שעברתי הייתי שעיר לעזאזל. אני לא חושב שיש מישהו שהתחיל את המסע שלו בכדורגל ולא חלם לשחק בבית"ר ירושלים, אני כרגע חווה את זה ונהנה מכל רגע".


ניצן. "הייתי שעיר לעזאזל, תענוג שיש שקט" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי