בק"ש מודים: "חוסר היציבות עלול להוביל אותנו לירידת ליגה"

קובי רפואה
קובי רפואה | דני מרון

במועדון הצפוני מאוכזבים מההפסד לחדרה ומקווים לצרף שני שחקנים כבר במועד ההעברות הקרוב. אבוחצירה יחזור במשחק הבא, ברטקוס בעוד שבועיים. יכולת פושרת בבכורה של פוסטר

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בהפועל קריית שמונה לאחר ההפסד הביתי 1:0 במשחק מול הפועל חדרה. במועדון קיוו וציפו כי לאחר שלושה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים ותיקו בשבוע שעבר מול בית"ר ירושלים, תמשיך הקבוצה את רצף ההצלחות אבל אז הגיע ההפסד ולא פחות מכך יכולת חלשה בעיקר במחצית הראשונה. "חוסר היציבות עלול להוביל אותנו לירידת ליגה. יש שחקנים שיש אצלם הבדלים גדולים מדי ממשחק למשחק וזה לא יכול להימשך כך", אמרו בקריית שמונה. מעבר לכך, הקבוצה הגיעה למשחק בהרכב חסר כאשר השוער דזוגאס ברטקוס יחסר בשבועיים הקרובים בגלל פציעה.

במועדון בכל מקרה החמיאו למחליפו גד עמוס שהציל את קריית שמונה בעוד שני מצבי הבקעה של חדרה. שחקן נוסף שלא היה בסגל הוא החלוץ יואל אבוחצירה שחזר להתאמן רק לקראת סוף השבוע ויהיה כשיר למשחק הבא. החלוץ מוחמד שכר נפצע במהלך המחצית הראשונה וייבדק בתחילת השבוע.

בכל מקרה, בקבוצה מתכוונים להמשיך ולהתחזק בחלון ההעברות הקרוב כאשר מאליק פוסטר שהצטרף לפני חודש, ערך בכורה פושרת. בקבוצה מחכים גם להתפתחויות בקבוצות הגדולות בניסיון לצרף כמה שחקנים בהשאלה. דור אלו מבני יהודה ומתן חוזז ממכבי תל אביב הוזכרו כמועמדים.


הוזכר כמועמד לקריית שמונה. מתן חוזז (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי