גרסיה וזהבי תורגלו. לוי לשחקנים: "אם לא נהיה ממושמעים, לא נצליח"

ליוואי גרסיה
ליוואי גרסיה | דני מרון

לקראת מכבי ת"א: הטרינידדי השלים אימון מלא. בן חיים ומגבו בחוץ, פלומיין סיים את רוב האימון. טל בן חיים לא תורגל בשל סיבה מקצועית. המאמן, שערך אסיפה, ייפגש עם חוגג בסיום המשחק

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

לאחר הודעתו משה חוגג על הכוונה להאריך את חוזהו של המאמן רוני לוי, הערב (ראשון) תערוך בית"ר ירושלים את האימון המסכם לקראת המשחק הגדול מחר נגד האלופה מכבי תל אביב. כזכור, בסיבוב הקודם הפסידה בית"ר 4:0 לעיני הקהל הביתי בטדי. הקבוצה מהבירה, שסיימה בתיקו 2:2 נגד עירוני קריית שמונה במחזור האחרון, יכולה לפתוח פער של שבע נקודות על פני הפועל באר שבע הרביעית.

כצפוי, ליוואי גרסיה ערך אימון מלא בעוד שפרדי פלומיין סיים את רוב האימון, בתקווה שהערב יערוך אימון מלא ויפתח בהרכב. רוני לוי תרגל בעיקר את הרביעייה האחורית שלו, כשטל בן חיים ואורי מגבו נותרו בחוץ. אור זהבי ודיוגו ורדסקה תורגלו כבלמים, בעוד ששי קונסטנטין ומקס גרצ'קין תורגלו באגפים.

המאמן ערך אסיפה בה שם דגש על הנעת הכדור במרכז השדה וכן על משחק הלחץ הקבוצתי. "אם לא נהיה ממושמעים טקטית במשחק כזה, לא נצליח", אמר להם. לאחר האימון קיבלו השחקנים הודעה שייצאו לבית מלון במרכז לקראת המשחק.


רוני לוי. שם דגש על משחק הלחץ הקבוצתי (אודי ציטיאט)

המאמן כבר קיבל הודעה כי פגישה בעניינו תיערך לאחר המשחק מול מכבי תל אביב. יוסי בניון, שהמליץ למשה חוגג להאריך את החוזה של המאמן, יהיה נוכח בפגישה.

גדי קינדה ערך אתמול אימון חלקי והיום, באימון המסכם, הוא אמור לערוך אימון מלא. עלי מוחמד פרש לקראת סיום האימון אך אמור לשחק. מהאימון נעדר כמובן אנטואן קונטה שעדיין נמצא בצרפת, שם נפגע עם רופא פריס סן ז'רמן כדי לבחון את הפציעה בברך ממנה הוא סובל.

עלי מוחמד. פרש מהאימון אך אמור לשחק (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי