השחקנים חגגו, גורם: "רעננה לא תרד". בקבוצה לא יעמדו בדרכו של גאנם

שחקני הפועל רעננה חוגגים
שחקני הפועל רעננה חוגגים | דני מרון

"כבר שכחנו איך מתנהגים אחרי הניצחון", סיפרו בקבוצה מהשרון שם בטוחים שהמסע להיחלצות החל. אביטן: "ידעתי שתוצאת תיקו היא לא טובה, שוקר אהוב כאן". האלופה מעוניינת בחלוץ שמתקשה לשחזר את יכולתו

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

חגיגה ענקית הייתה אתמול (שבת) בחדר ההלבשה של הפועל רעננה לאחר הניצחון באצטדיון המושבה 1:2 על הפועל באר שבע. הקבוצה מהשרון רשמה ניצחון בכורה מאז המחזור השני אז גברה באותה התוצאה על בית"ר ירושלים. במועדון אמרו: "כבר שכחנו איך מתנהגים בחדר ההלבשה אחרי ניצחון. מעכשיו נראה אחרת – הפועל רעננה לא תרד ליגה. אנחנו מאמינים שהחל מסע ההיחלצות מהקו האדום".

זה היה מעט סמלי שהמאמן ניסו אביטן רשם ניצחון בכורה בקבוצתו החדשה דווקא על חשבון קבוצת נעוריו.  שחקנים ברעננה הזכירו בסיום המשחק כי לא כל שינוי בעמדת המאמן מבטיח ניצחון ושינוי: "נלחמנו על המגרש יותר מאשר שחקני הפועל ב"ש".

אביטן אמר בחיוך לאחר המשחק: "הניצחון החזיר אותנו לליגה. אנחנו קרובים לצאת מהקו האדום. אין ספק שרעננה שווה יותר מהמקום בו היא נמצאת. אנחנו רוצים להישאר בליגה". על החילוף המנצח שלו כשהכניס את שניר שוקר, אמר: "כשהיה תיקו, אמרתי לעצמי שהתוצאה לא מספיק טובה. החלטתי לשחק במערך של ארבעה שחקני הגנה. השער שספגנו היה מתסכל אבל שוקר כבש שער מרגש. הוא שחקן אהוב במועדון ואין לנו ספק לגבי האיכויות שלו".

ניסו אביטן חוגג (דני מרון)

על התקופה הקשה בהפועל תל אביב והאם ייאמן בעתיד את באר שבע: "מאמנים חווים גם כישלונות. התקופה הזו הייתה דבר מתסכל וכואב. אני מקרין שקט ומרגיש שהשחקנים איתי במאה אחוז. אני חושב חיובי ולא עסוק בספקולציות. מה שצריך לקרות יקרה. לא היה לי נכון לחזור להפועל חדרה ולכן בחרתי ברעננה".

מי ששוב לא בלט על אף משחק טוב של קבוצתו היה החלוץ קייס גאנם שאינו מצליח לחזור לכושרו מהעונה שעברה. במועדון הוחלט כי אם תגיע הצעה מקבוצה גדולה הם לא יעמדו בדרכו.

במחזור הבא תפגוש רעננה את הפועל תל אביב במשחק תחתית חשוב כאשר האדומים יארחו את המשחק בנתניה בשל עונש הרדיוס. אביטן, כאמור, יפגוש את האקסית. בקבוצה ממתינים לשחרור הבינלאומי של החלוץ אלפון הוי, שחקן נבחרת קורסאו וקבוצת דן האג ההולנדית שתנאיו כבר סוכמו .כמו כן, יבחן בקבוצה איל שטרכמן, יהודי ארגנטינאי בן 30 אשר שיחק לפני כעשור במועדון במשך תקופה קצרה. שטרכמן סיים חוזהו בקבוצת אלמגרו מהליגה השנייה בארגנטינה.

קייס גאנם. ממשיך לאכזב (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי