רוני לוי אישר שגדי קינדה כשיר, אך תרגל את אופיר קריאף ב-11

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

מאמן בית"ר לקראת המפגש נגד מכבי ת"א: "זה אולי משחק החוץ הכי קשה בליגה. אם לא נתעלה, יהיה לנו קשה מאוד". ורדאסקה: "ההבדלים אינם גדולים". מחר תתקבל החלטה סופית בעניין הקשר

(גודל טקסט)

בידיעה שרק ניצחון ישאיר לה סיכוי להיות הצלע השלישית במירוץ האליפות, בית"ר ירושלים תתארח מחר (שני ב-20:15, סמי עופר) אצל מכבי תל אביב ותקווה להנחיל למוליכה הפסד ראשון העונה במסגרת המשחק המרכזי של המחזור ה-18 בליגת העל. בעוד האלופה תגיע להתמודדות אחרי 3:4 מהפנט בחוץ נגד מכבי חיפה, הקבוצה מהבירה שמטה שתי נקודות יקרות בבית מול קריית שמונה והפער בין הקבוצות עומד על לא פחות מעשר נקודות.

מעבר לחשיבות המשחק מבחינת הטבלה, בית"ר ירושלים תקווה "לנקום" במכבי תל אביב שכזכור הביסה אותה 0:4 בסיבוב הראשון בטדי. היום (ראשון) ערכו הצהובים שחורים את מסיבת העיתונאים המסורתית באצטדיון טדי בהשתתפות הבלם דיוגו ורדאסקה והמאמן רוני לוי שדיבר על מצבת הפצועים, הסיכויים של קבוצתו נגד
המוליכה והאפשרות להשתחל למאבק האליפות. 

מבחינה מקצועית, למרות שגדי קינדה כשיר לשחק, רוני לוי תרגל בהרכב את אופיר קריאף כשקינדה, שהתאמן באופן חלקי השבוע, לבש את חולצת ההרכב השני. בשלב זה נראה כי רק מחר תתקבל החלטה סופית בעניין אך קינדה התבשר כי בכל מקרה הוא יהיה בסגל.

לוי פתח את דבריו: "מכבי ת"א זו קבוצה נהדרת שנמצאת בכושר טוב וזה אולי משחק החוץ הכי קשה שיש בליגה. יש סיטואציות בחיים של קבוצה שאתה לא מגיע עם ההרכב הכי חזק ויש מספר פציעות, אבל אנחנו בית"ר ירושלים ויש לנו מספיק אופציות טובות. אני סומך מאוד על השחקנים שלי".


"אנחנו בית"ר ירושלים ויש לנו מספיק אופציות" (עדי אבישי)

על התבוסה בסיבוב הראשון: "ראשית, תמיד זוכרים דברים כאלה וזה זיכרון לא טוב. המשחק הקודם היה בו משהו טיפה לא משקף. היינו טובים מאוד בחצי הראשון וכשספגנו את השער הראשון נשברנו וקרה לנו משהו שאסור שיקרה. ניצחנו אותם יומיים לפני כן בגמר גביע הטוטו וזו הייתה סוג של התעלות מבחינתנו. מכבי קבוצה מאוד מאומנת ואינטנסיבית ואנחנו נצטרך להיות במיטבנו".

על כך שמשה חוגג צפוי להאריך לו את החוזה: "תמיד זו הרגשה טובה כשהבוסים שלך מרוצים מהעבודה שלך וזה דבר שבהחלט טוב לשמוע. יחד עם זאת, אני טרוד בקבוצה ובמשחקים ורק בזה אני מתרכז".

מצבו של גדי קינדה: "הוא התאמן אתמול והיום, אני חושב שהוא כשיר ויעמוד לרשותי מחר".


צפוי לשחק נגד מכבי ת"א. גדי קינדה (מאור אלקסלסי)

השיפור לעומת ההפסד למכבי בסיבוב הראשון: "עשינו דרך מאוד ארוכה מאז, חלק מהתמודדות של קבוצה היא לדעת לצאת מסיטואציות קשות והיינו באחת כזאת. השתפרנו ביכולת ובתוצאות. אני פחות אוהב להסתכל אחורה, הפנים שלנו קדימה ואני רוצה להמשיך את התקופה הטובה שלנו. מחר זו סוג של הזדמנות עבורנו מול קבוצה מאוד מאוד חזקה".

על מאבקי הצמרת: "אם ננצח מחר, לא נסתכל על המקום השלישי אלא קדימה, אבל קודם כל צריך לנצח. אנחנו לא מודדים את הטבלה כל שבוע. יש עוד ליגה מאוד ארוכה עם הרבה מאוד נקודות בקופה. חשוב לנו מאוד להציג יכולת טובה ולשמור על המשכיות. אם נמשיך כך, מצבנו יהיה טוב. מירוץ האליפות? אני לא חושב שהמשחק מחר ייקבע אלא העונה כולה".

ההכנות לקראת המשחק: "כל משחק הוא בפני עצמו. אני חושב שמול קריית שמונה ,למעט 15 דקות שקצת איבדנו ריכוז וספגנו שערם מיותרים, שלטנו בשדה והגענו ליותר הזדמנויות. הם ניצלו את חוסר הריכוז שלנו וספגנו שערם מיותרים. נגד מכבי זו אופרה אחרת לגמרי. אם לא נשחק ביחד ונתעלה, יהיה לנו קשה מאוד".

ורדאסקה התייצב לצדו מאמנו ואמר: "אני מרגיש טוב מאוד בבית"ר. אני אוהב את העיר, את האנשים ואת המועדון. כולם מנסים לעזור ואני אוהב להיות פה. מכבי תל אביב? אנחנו תמיד משחקים בשביל לנצח. ניצחנו אותם בגביע הטוטו, כך שנוכל לנצח גם מחר. נצטרך להיות מרוכזים ובואו נראה מה תהיה התוצאה בסיום".

על הרביעייה בסיבוב הראשון: "ספגנו שערים, אבל מאז היו משחקים ששמרנו על רשת נקייה. אנחנו עובדים על כך במהלך השבוע וננסה ליישם זאת מחר. אליפות? אני לא חושב שיש הבדלים גדולים בין בית"ר לבין שתי המובילות, אני חושב שאנחנו קבוצה גדולה. באיזה מקום נסיים? אני מקווה שהכי גבוה בליגה, אבל בואו נסתכל ממשחק למשחק ונראה מה יקרה".

הרכב משוער: איתמר ניצן; שי קונסטנטין, דיוגו ורדסקה, אור זהבי, מקס גרצ'קין; דן איינבינדר, עלי מוחמד, אופיר קריאף (גדי קינדה), ליוואי גרסיה, פרדי פלומיין; אנתוני וארן.

 


דיוגו ורדאסקה. "מקווה שנסיים במקום הכי גבוה בטבלה" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי