רז שטיין בספק למכבי חיפה, אכזבה ממוסא מאזו

רז שטיין
רז שטיין | אודי ציטיאט

החלוץ לא מתאמן בשל כאבים במפשעה והוא עלול להחמיץ את המשחק הקרוב של נס ציונה (שבת, 17:15, בספורט3). בצוות המקצועי מודאגים מהכושר של הניז'רי, שלא כבש כבר שבעה משחקים. תורג'מן: "נצרף שחקנים להתקפה"

(גודל טקסט)

אכזבה ענקית אצל נס ציונה, שירדה בחזרה מתחת לקו האדום לאחר הפסד 1:0 להפועל כפר סבא. רק 585 צופים הגיעו לאצטדיון המושבה ואנשי נס ציונה טענו כי בעונה שעברה הגיע כמות גבוהה פי שלושה למגרש בנס ציונה.

ביום שבת (17:15, ישיר בספורט3) נס ציונה תתארח שוב אצל מכבי חיפה בסמי עופר, שהדיחה אותה מהגביע לפני כשלושה שבועות בתום 120 דקות. בקבוצה ינסו להכשיר למשחק בחיפה את הקשר האלבני סבין לילאי ואת הבלם איתי עוזרי החולים בשפעת. החלוץ רז שטיין שנעדר גם הוא מהמשחק במושבה בשל מחלה מעורר דאגה, בשל כאבים במפשעה והוא בספק גדול לשבת.

בינתיים ממתינים שאופיר מזרחי ודיוויד בויסן, שיקבלו הודעה לחפש מועדון אחר על מנת לפנות את התקציב לרכש. מי שמאכזב את הצוות המקצועי במחזורים האחרונים הוא החלוץ הניז'רי מוסא מאזו שלא מצא את הרשת כבר שבעה משחקי ליגה.


עדיין לא שבר את הבצורת. מוסא מאזו (אודי ציטיאט)

המאמן עמיר תורג'מן: "אנחנו נמצאים בתוך מרתון בדרך ארוכה. ההפסד לכפר שבא מאוד מבאס אבל זה חלק מהמשחק. הגענו להמון מצבים לכבוש שער וצריכים להשתפר בנושא. בנקודת הזמן הזו אני מרוצה כי אנחנו רק במרחק של שתי נקודות מכפר סבא וקריית שמונה ושלוש נקודות מאשדוד. במהלך חודש ינואר נעשה שינוי או שניים ונצרף שחקנים להתקפה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי