הדחה מגביע המדינה תביא לדילול משמעותי בסגל הפועל באר שבע

שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים
שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים | דני מרון

דריכות שיא בבירת הנגב לקראת המשחק נגד נתניה בחמישי. שחקנים בכירים עלולים לעזוב במטרה להנחית את התשתית לעתיד. אופטימיות קלה לגבי שטקוס, ברדה יישאר עוזר מאמן

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

דריכות גדולה בהפועל באר שבע לקראת משחק גביע המדינה ביום חמישי נגד מכבי נתניה. למרות שבקבוצה מצהירים כי יש להם עוד מטרות עד לסיום הליגה והסיכוי להשיג כרטיס לאירופה עדיין ריאלי, במועדון יודעים כי רק זכייה בגביע המדינה, לראשונה מאז 1997, ימתיק את העונה המאכזבת שעוברת על המועדון.

בקבוצה החליטו להקפיא את כל השינויים בסגל עד לאחר המשחק בחמישי. המאמן החדש, יוסי אבוקסיס, שפתח את תקופתו במועדון בהפסד מאכזב 2:1 להפועל רעננה, מעוניין לצרף קשר אחורי וכן שחקן התקפה נוסף, בהתאם למצב כשירותי של הקשר-חלוץ הברזילאי פאוליניו. פיענוח בדיקת ה-MRI שעבר בעקבות הפציעה בברכו בשבוע שעבר הראו שהוא אמנם לא סובל מקרע ברצועות, אך בקבוצה מעריכים כי ייעדר מספר שבועות. בקבוצה יעקבו אחר קצב החלמתו ורק אם יראו כי התהליך צפוי לקחת זמן ממושך, ישקלו לוותר עליו ולהביא במקומו שחקן התקפה אחר. אם באר שבע תודח מהגביע יתבצע דילול משמעותי בסגל, כולל שחרור של שחקנים בכירים במטרה להניח את היסודות לעונה הבאה כבר עכשיו.

בפן המקצועי לקראת המשחק בנתניה, הקבוצה מהדרום תחסר את המגן הימני בן ביטון ואת הבלם מיגל ויטור עקב חמישה כרטיסים צהובים. אור דדיה הצעיר יפתח כמגן ימני ובבאר שבע מקווים כי לואי טאהא יוכל לשחק על חשבונו של ויטור. אם לא, מרואן קהבא יוסט שוב לאחור ודוד קלטינס יחליפו בקישור.

ארנסטס שטקוס. אופטימיות קלה לגבי שיתופו (אריאל שלום)

השוער הליטאי, ארנסט שטקוס, שנעדר מהמשחקים האחרונים של הקבוצה עדיין סובל מכאבים באזור הירך האחורי, אך בבאר שבע מעריכים כי הוא יצליח להתגבר על הכאבים עד ליום חמישי ולחזור להגן על שערה של הקבוצה במשחק הקריטי בנתניה.

ניב זריהן שנעדר מהמשחק האחרון עקב כאבים בשריר המפשעה, חזר להתאמן באופן מלא והוא יעמוד לרשותו של יוסי אבוקסיס, ששוקל אף להעניק לו את חולצת ההרכב. אבוקסיס, שביקש עם הגעתו לקבוצה לצרף כעוזר אורי גוטמן ששימש כעוזרו בבני יהודה ובני סכנין, נוטה לוותר על כך ולהישאר רק עם אליניב ברדה כעוזר מאמן. 


אליניב ברדה. יישאר עוזרו של אבוקסיס (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי