מוחמד שכר סובל מקרע ברצועות הקרסול, עידן רטה סיכם עד תום העונה

מוחמד שכר
מוחמד שכר | אריאל שלום

חלוץ קריית שמונה עבר בדיקת אולטרסאונד בה התבררה חומרת פציעתו. מגנה של רמת השרון יצטרף עם אופציית רכישה, גם אחמד עאבד עשוי לחזור מהפועל ת"א. דילן דה יונג, שחקן נבחרת ניו זילנד הצעירה, יגיע להתרשמות

(גודל טקסט)

בעירוני קריית שמונה עדיין מאוכזבים לאחר ההפסד הביתי ביום שבת 1:0 להפועל חדרה, ואם לא די בכך, גם הפועל רעננה והפועל כפר סבא ניצחו במחזור הנוכחי והכניסו את המועדון מהצפון ללחץ גדול לגבי הסיכויים לרדת ליגה. "אחרי שלושה ניצחונות ברציפות חשבנו שברחנו מהתחתית, אבל שלושת המשחקים האחרונים החזירו אותנו שלושה צעדים לאחור", אמרו במועדון.

מעבר לכך, בקבוצה מבינים כי הסגל הנוכחי חייב חיזוק ובאופן דחוף, וכבר היום יתחיל המגן דילן דה יונג מספר ימי התרשמות בקבוצה. דה יונג (22) הוא יהודי שמגיע מניו זילנד מקבוצת איסטרן סאב ואף משתייך לסגל הנבחרת הצעירה של ניו זילנד. בקריית שמונה רוצים להתחזק גם במספר שחקנים ישראלים והערב (שני) כבר סיכמו עם רמת השרון על השאלתו של המגן עידן רטה עד לסיום העונה, עם אופציית רכישה. בנוסף, בקבוצה מחכים להחלטות של המועדונים הגדולים בנוגע השאלת שחקנים מהסגל הרחב. "אין ספק שאנחנו צריכים להתחזק בכל עמדה", אמרו בקריית שמונה. הקשר הברזילאי סילאס דה סילבה צפוי לעזוב החודש כשטרם התקבלה החלטה סופית לגבי החלוץ קיליאן שרידן.

בשורות פחות טובות הגיעו מכיוונו של החלוץ מוחמד שכר שנפצע בשבת והוחלף כבר במחצית הראשונה. החלוץ עבר היום בדיקת אולטרסאונד, שאחריה התברר כי הוא סובל מקרע ברצועות הקרסול וצפוי להיעדר כחודש וחצי. מי שיחזור כנראה לקריית שמונה, בין השאר בגלל פציעתו של שכר, הוא החלוץ אחמד עאבד שלא נספר בהפועל תל אביב מפתיחת העונה.

קובי רפואה. ק"ש מחכה לשחקנים מהקבוצות הגדולות (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי