סירושטיין צפוי לפתוח נגד כפר קאסם, והבה גמר את העונה

מיקי סירושטיין, יואב כץ
מיקי סירושטיין, יואב כץ | הפועל חיפה

המצטרף החדש יערוך בכורה במשחק הגביע ברביעי: "זו קבוצה עם מסורת, רוצים להשתלב בצמרת", כשמנגד התחזיות הפסימיות אומתו והבלם יחזור שנותח יחזור רק עוד חצי שנה. במועדון מקווים שסילבסטר יחתום עד סוף השבוע

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

לחץ גדול השתחרר בהפועל חיפה לאחר הניצחון ביום שבת 0:1 על מ.ס אשדוד. ניכר כי האווירה בקריית חיים השתפרה והאווירה באימון הייתה טובה יותר. בכל מקרה, המאמן חיים סילבס דרש מהשחקנים המשכיות גם במשחק הגביע ביום רביעי נגד מועדון ספורט כפר קאסם.

במשחק הגביע צפוי מיקי סירושטיין, הבלם החדש שהצטרף בימים האחרונים, לערוך הופעת בכורה במדי הקבוצה שכן הבוקר (שני), הגיע שחרורו הבינלאומי מתאילנד. סירושטיין אמר: "שמח להגיע למועדון שרצה אותי הכי הרבה. הפועל חיפה זו קבוצה עם מסורת, קהל תומך ורצון להשתלב בצמרת הכדורגל הישראלי. אני מודה לבעלים יואב כץ ולצוות המקצועי על האמון ומקווה לעזור למועדון להשיג את המטרות".

מעבר לכך, במועדון רוצים להתחזק בעמדת החלוץ וממשיכים בשיחות עם יאקוב סילבסטר מ-מ.ס אשדוד כאשר בשלב זה ישנם פערים כספיים קטנים בין הצדדים אבל שני הצדדים מאמינים כי העניין ייסגר עד סוף השבוע.

בנושא אחר, הבלם בן והבה נותח אתמול (ראשון) וייעדר עד לסיום העונה. והבה, שנפצע במשחק מול הפועל חדרה בגיד האכילס, צפוי להעדר כחצי שנה. אלו היו ההערכות הראשוניות במועדון ולמרות התקוות – לא הגיעו בשורות טובות. לגבי אלי בלילתי, שנפצע במחזור האחרון, המגן ייבדק במהלך היום ואז תתברר חומרת פציעתו.



בן והבה. ישוב בעונה הבאה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי