גורם בבית"ר: "רוצים את ממן ללא קשר לעתידו של קינדה"

חנן ממן
חנן ממן | צילום: אסף קליגר

הקשר טרם חתם בארה"ב אך במועדון חוששים שעזיבה שלו תפגע אנושות בקבוצה. לוי ובניון, שסימנו את הקשר כמחליפו של אוחנה, מחכים לאבוקסיס. בקבוצה מעריכים: קינדה יעבור

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תתמודד הערב (חמישי, 18:45) מול בני ריינה בשמינית גמר הגביע, כשבצל המשחק הזה מרחפת עדיין סוגיית גדי קינדה. כזכור, אתמול טענו שחקנים בקבוצה כי מעבר של קינדה לארצות הברית יגרום לפגיעה אנושה בקבוצה. קינדה עצמו עדיין לא חתם בקנזס סיטי ובסביבתו סיפרו כי הוא נוטה לקחת את ההצעה אחרי שסיכם בעל פה את תנאיו הכספיים. "חייבים לנסות ולהשאיר את קינדה, אחרת הקבוצה תיפגע. אין שחקן בארץ ברמה שלו", אמר אחד השחקנים.

כזכור, לפני מספר שבועות פרסמנו כי חנן ממן הוא המועמד העיקרי לחזק את הקבוצה בינואר כמחליפו של מיכאל אוחנה וגם שלשום העלו בבית"ר את שמו בפעם השנייה מאז סגירת החלון. בבית"ר היה מי שאמר אתמול כי גם אם קינדה לא יעבור עדיין יש צורך בשחקן מגוון בחלק הקדמי. "בניון ולוי רוצים את ממן ללא קשר לקינדה, אלא כמחליפו של אוחנה", אמר גורם בקבוצה.

כזכור, אתמול הבהירו במועדון לעידן ורד כי הוא עשוי להיכלל בסגל לראשונה. במועדון אישרו את הידיעה ואמרו כי הבוקר יקבל השחקן הודעה בנושא הזה. דיוגו ורדסקה לא ייכלל בסגל וההרכב שתורגל אתמול, שכולל את אור זהבי, אורי מגבו ולירן רוטמן יהיה זה שיפתח.


במועדון מעריכים, גדי קינדה בדרך החוצה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי