מחדל בנס ציונה: גלזר התלונן על סחרחורות ולא הוחלף, סיים עם חשד לזעזוע מוח

עומרי גלזר
עומרי גלזר | מאור אלקסלסי

השוער הסביר כי הוא יכול להמשיך, אך נסע למיון בסיום התבוסה 4:0 למכבי חיפה, שהביאה לתסכול במועדון. תורג'מן כעס על אליאס אחרי האדום, בויסן מחזיק בהצעה מהליגה האוסטרלית

(גודל טקסט)

הדברים לא הלכו לסקציה נס ציונה כמו שהיא תכננה בתבוסה הכואבת 4:0 למכבי חיפה אתמול (שבת). במועדון הגיעו עם אמונה אמיתית שאפשר להפתיע את הירוקים כפי שהפתיעו את הפועל באר שבע ואת מכבי תל אביב, אך העניינים השתבשו כששי אליאס קיבל כרטיס אדום בדקה ה-18 וכל המשחק השתנה.

"היה ברור לכולם שמכבי חיפה פייבוריטית ברורה וגם ככה מצפה משחק קשה מאוד, אז להיות עם חיסרון של שחקן כל כך הרבה זמן זה גזר דין למשחק", אמר שחקן במועדון והחמיא לקבוצה של מרקו בלבול: "היא משחקת בקצב מהיר מאוד ויש לשחקנים כושר גופני אדיר. קשה מאוד לשחק מולה".

אחרי האדום של אליאס, המאמן עמיר תורג'מן היה נראה עצבני מאוד על הספסל וכעס על השחקן, שניסה להסביר את עצמו בפני השופט. אגב, היו בנס ציונה מי שהתלוננו על ההרחקה של המושאל מהפועל תל אביב בטענה שהחלטת השופט הייתה מחמירה, ואף טענו שלבלמה של מכבי חיפה, טרנט סיינסבורי, הגיע כרטיס אדום אחרי עבירה שביצע כשחקן אחרון.


רגע ששינה את המשחק. אליאס מורחק על ידי איתן שמואלביץ' (מאור אלקסלסי)

אבל הסיפור האמיתי התרחש מחוץ לדשא. במהלך המחצית הראשונה השוער עומרי גלזר התלונן על סחרחורות לאחר שספג מכה ובהפסקה הייתה התלבטות האם להחליפו או שימשיך לשחק, כאשר השוער השני מתן זלמנוביץ' כבר היה מוכן להיכנס.

גלזר אמר במחצית שהוא מרגיש טוב ויכול להמשיך, ועל סמך המילה שלו הוא לא הוחלף והשלים 90 דקות. בסיום המשחק השוער לא הרגיש טוב ונשלח למיון בבית החולים איכילוב עם חשד לזעזוע מוח. לבסוף הגיעו חדשות טובות, הבדיקה יצאה תקינה והשחקן לא סבל מזעזוע מוח, אך על פי גורמים במועדון אסור היה להמשיך לתת לו לשחק על סמך דעתו בלבד. השוער נשאר את הלילה להשגחה ואם תהיה החמרה יעבור סי.טי בראשו.

אושר אבו ישב על הספסל ולא שותף וכעת עזב סופית למכבי פתח תקווה. דייויד בויסן מחזיק בהצעה מהליגה האוסטרלית ובמועדון מקווים שיחתום בקרוב כדי לפנות מקום בתקציב. בנס ציונה הביעו אופטימיות גם בנוגע למעבר של אופיר מזרחי (שלא היה בסגל) לקבוצה אחרת בקרוב וינסו להגיע איתו לפשרה. השחקן מחזיק באחד החוזים הגבוהים בקבוצה.


גלזר. נשאר בשער למרות שספג מכה בראשו (מאור אלקסלסי)

רז שטיין, איתי עוזרי וסביין לילאי, שלא היו כשירים להתמודדות אתמול, אמורים לחזור לסגל לקראת המשחק מול בית''ר ירושלים באצטדיון טדי ביום ראשון הבא. רז נחמיאס עשוי להיות לזוז מעמדת המגן השמאלי לקישור האחורי, על חשבונו של אליאס המורחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי