פרסום ראשון: איקום אוטין בדרך ללומל הבלגית

איקוום אוטין
איקוום אוטין | מאור אלקסלסי

בכרמל רוצים שני זרים חדשים בסגל אך עליהם להיפרד קודם מפוקס ומהמגן הניגרי שנמצא על הכוונת מוליכת הליגה השנייה. חזיזה סובל מדלקת וינוח. קסטייאנו בדרך לסיכום וגם האסק הצ'כי מועמד

(גודל טקסט)

שביעות רצון גדולה מאוד נרשמה אמש (שבת) במכבי חיפה לאחר הניצחון 0:4 על סקציה נס ציונה באצטדיון סמי עופר. "זה היה השבוע הכי מוצלח שלנו עד כה העונה", סיפרו גורמים בקבוצה, זאת לאחר הניצחון על מכבי נתניה וההעפלה לרבע גמר גביע המדינה, וכאמור הניצחון על הכתומים. מנגד, הירוקים לא נכנסים לשאננות: "אסור לנו להסתנוור כרגע מהמצב ונהיה חייבים לשמור על דריכות מקסימלית" סיפרו. מי שזכה לשבחים רבים היה המאמן מרקו בלבול, זאת לאחר שביצע פעם נוספת מספר חילופים שהשפיעו באופן מיידי על תוצאת המשחק.

בינתיים, במועדון ממשיכים לעבוד קשה על שינויים בסגל השחקנים בחלון ההעברות הנוכחי. מכבי חיפה רוצה לצרף שני זרים חדשים אך במקביל עליה להיפרד רשמית משני שחקנים – הקשר ז'אנדו פוקס וכן המגן הניגרי איקום אוטין שיעזוב בהשאלה.

המגן הוצע למספר קבוצות בישראל אך לספורט1 נודע לראשונה שהוא זוכה להתעניינות ממספר קבוצות בבלגיה ובראשן לומל, מוליכת הליגה השנייה שנחושה להעפיל לליגה הבכירה עוד העונה. אחד מראשי המועדון הבלגי הוא אודי שוכטוביץ שמשמש כיועץ המקצועי של הירוקים. במועדון הבלגי הביעו עניין במגן הירוק שצפוי לעבור לבלגיה בהשאלה. נציגיו של אוטין מחפשים לו גם קבוצה בליגה הראשונה אבל נראה כי בסופו של דבר ישחק בלומל. אוטין שותף העונה במשחק אחד בגביע הטוטו, שני משחקי ליגה ומשחק גביע המדינה מול נס ציונה.

ז'אנדו פוקס. צפוי לעזוב בקרוב (אריאל שלום)

בקבוצה חוששים מסגל דליל בחולייה האחורית לאור היעדרותו של רז מאיר עד לתום העונה וכן הפציעה הארוכה ממנה סבל רמי גרשון שעדיין לא כשיר. לספורט1 נודע שכבר אתמול בלילה הוחלט על ידי הצוות המקצועי והניהולי לקדם כמה שיותר את השיחות מול המגן ליו קסטייאנו מאוססונה הספרדית. המגן בן ה-30 שותף העונה רק בארבעה משחקים במדי קבוצתו, הרשים את הירוקים בשל העובדה שיכול לשחק כמגן ימני, כמגן שמאלי וגם כבלם בשיטת שלושת הבלמים, ולכן למעשה יכול להוות תחליף הולם.

בסביבתו של קסטייאנו סיפרו לאנשי מכבי חיפה כי הוא מחזיק גם בהצעות מיוון וקפריסין, אך ההצעה מישראל צפויה להיות הגבוהה ביותר ולכן אם הצדדים יגיעו לכדי סיכום, השחקן ינחת בכרמל.

כאמור, קיים רצון לחיזוק גם במרכז השדה, ולאחרונה עלה שם חדש של מועמד לחזק את הקבוצה בלבול – קשר ספרטה פראג, מרטין האסק. השחקן בן ה-24 אומנם נחשב לשחקן בכיר בקרב הקבוצה הצ'כית, אך לא פסל את המעבר למדינה אחרת. חברו של האסק לקבוצה ואקס מכבי חיפה, ג'ורג' מנדז'ק, כבר הביע את רישומיו על השחקן בפני הירוקים.


קאסטיינו מול לוקה יוביץ'. ההצעה ממכבי חיפה עשויה להיות הגבוהה ביותר (OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images)
 

ובחזרה למשחק: בכרמל מודעים ליכולת הרעה במחצית הראשונה ואף טענו שהשחקנים היו יהירים וציפו שהניצחון יגיע בקלות לאחר שנס ציונה נותרה בעשרה שחקנים, ובמקום זאת נתקלו בהגנה צפופה מאוד. "בלבול משתמש נהדר בשחקני הספסל וכל השחקנים חזרו לחיים – דוגמת סינטיהו סלליך, מוחמד עוואד וירדן שועה. זה לא פחות חשוב מההרכב הראשון".

בקבוצה גם עדכנו הבוקר כי לא הכל עבר חלק נגד סקציה. דולב חזיזה, שהיה בספק למשחק ועלה מהספסל, בר בדיקת אולטראסאונד ונמצא כי הוא סובל מדלקת במפשעה ועל כן ייזכה למספר ימי מנוחה. גם הבלם עפרי ארד עבר בדיקה דומה נצטווה למנוחה של מספר ימים והמשך טיפולים עם הצוות בעקבות רגישות במפשעה. סאן מנחם נפגע בברכו וייבדק במהלך היום.


בלבול. קיבל מחמאות לאחר החילופים שביצע (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי