קינדה ימריא לארה"ב בשלישי, הקשר כתב באינסטגרם: "תודה על הכל"

גדי קינדה
גדי קינדה | אודי ציטיאט

במועדון הבהירו לפני המשחק נגד מכבי נתניה כי הקשר לא יצטרף להפועל ב"ש: "יש לנו את הזכות להחליט היכן ישחק בישראל". השחקן ייפגש עם ראשי קנזס וצפוי לחתום לארבע שנים

(גודל טקסט)

אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות במסגרת הליגה, בית"ר ירושלים תקווה לשוב הערב (שני ב-20:15) למסלול הניצחונות כשתארח באצטדיון טדי את מכבי נתניה במשחק המרכזי של המחזור ה-19. היום ערכו הצהובים שחורים את מסיבת העיתונאים המסורתית, במהלכה התייחס המאמן רוני לוי למצבת הפצועים, הפער משתי המוליכות ועתידו של גדי קינדה.

לאחר מסיבת העיתונאים, כשהשמועות לגבי מעבר דרומה נמצאות בשיאן, בית"ר ירושלים פרסמה הודעה רשמית בנוגע לעתידו של גדי קינדה, בה הבהירה: "לבית"ר ירושלים יש את הזכות להחליט היכן ישחק גדי קינדה בישראל – גדי קינדה לא יעבור לשורותיה של הפועל באר שבע".

 
קינדה עצמו צפוי להמריא ביום שלישי לארה"ב על מנת להיפגש עם ראשי קנזס. בבית"ר מעריכים שאז יחתום על חוזה לארבע שנים תמורת חצי מיליון דולר לעונה. הקשר העלה סטורי מקבר הבבא סאלי ורשם: "תודה על הכל".

לוי פתח את דבריו: "המשחק הקרוב הוא תמיד החשוב ביותר. מכבי נתניה זו קבוצה חזקה ומסוכנת. אנחנו מתייחסים להתמודדות בשיא הרצינות ומקווים לנצח. כל משחק הוא בפני עצמו. נגד מכבי ת"א נגררנו והיינו צריכים להתגונן. מנגד, מנענו מהם להגיע למצבים וגם את זה צריך לדעת בכדורגל. לא צריך להתבייש במשחק הגנה טוב, זה חשוב מאוד. מחר זה יהיה משחק שונה, בבית שלנו, מול קבוצה שיש לה איכויות רבות בהתקפה. בכל משחק אנחנו רוצים להכתיב את הקצב ונצטרך לדעת להתמודד עם היריבה שלנו".

עתידו של גדי קינדה: "זה לא משהו שהוא על הפרק מבחינתי כמאמן, זה עניין של השחקן מול הקבוצות שרוצות אותו. אני בכלל לא במשחק. אני מניח שבימים הקרובים זה יוכרע. כרגע גדי לא בסגל של הקבוצה עד שיהיה משהו לכאן או לכאן. דיברתי איתו לפני מכבי ת"א, כשראיתי שהוא מתלבט וקצת פצוע, הסברתי לו שבכל מצב הוא לא יהיה בסגל כי הראש שלו לא איתנו ואני מבין אותו. אחרי המשחק שוחחנו שוב והבנתי שהוא מתלבט וגם פה אני מבין אותו. מעבר לקבוצה אחרת בישראל? אם אני מבין את ההסכם, זה משהו שנחתם כבר לפני שנתיים. אני שמח שהבאנו אותו לרמה כזו שיש לו ביקוש והמחיר שלו כזה גבוה. בקיץ שעבר זה לא היה המצב. אני שמח שהוא התקדם ושרוצים אותו. אם אני מבין נכון, לבית"ר אין שליטה בעניין וזה בכלל לא תלוי בנו, אז מה אני יכול לעשות? מה שצריך לקרות יקרה. העניין מבחינתנו זה שגדי שחקן מאוד מרכזי. מלבד הפציעה של מיכאל, שאמור היה להיות שחקן מוביל, עד שטיפחנו את גדי להיות שחקן כזה וגם הוא הולך, זו אכזבה גדולה. הוא עוזב בכל מצב, בלי קשר לאן, ועבורנו זו אכזבה ויהיה לנו חוסר מאוד גדול. אני מקווה שנצליח להביא שחקנים שימלאו את החלל".

על מצבת הפצועים ותוכניות הרכש: "אנחנו צריכים חיזוק להמשך העונה, כי בפלייאוף – לשחק פעמיים מול שתי המוליכות – זה יהיה עוד יותר קשה. אנחנו סובלים ממזל רע עם כל הפצועים, הסיפור של קינדה ויש לנו לא מעט חיסורים, אבל הסגל רחב ומי שלא קיבל עד עכשיו יותר מידי דקות יצטרך להוכיח כעת שהוא ראוי ואני סומך על השחקנים שיעשו את העבודה. מטרות? אמרתי בתשובה הקודמת, לפי איך שנתחזק נוכל להציב מטרות. כרגע אנחנו במקום השלישי ואני לא רוצה להציב מטרות. נשתדל לשמור על המצב הנוכחי, שהוא נהדר".

הבלם אור זהבי התייצב לצד מאמנו ואמר: "אני חייב לציין שזה משחק שונה ממה שהיה מול מכבי תל אביב, אנחנו באים לתת את הכל והצוות המקצועי הכין אותנו בצורה הטובה ביותר". על קינדה: "גדי חבר של כולנו, הוא חלק גדול מחדר ההלבשה וזה הכדורגל. כדורגלן עושה בחירות בעצמו, הוא אחראי לעצמו ומדובר בעניין של כסף ושל התקדמות מקצועית".

על המשחק מול מכבי ת"א והביקורות: "לא באנו ללכת אחורה ולהסתגר. זה מה שקרה וזה מה שנאלצנו לעשות. הכינו אותנו ברמה הכי גבוהה, עמדנו נכון וידענו מה לעשות בכל רגע. מה שמכבי אמרו? זה שלהם, לא אכפת לנו מהם אלא מהתוצאות שלנו וזה מה שחשוב. סגל קצר? אנחנו לא מרגישים את זה כי רוני והצוות מכינים אותנו ברמה הכי גבוהה, וזה לא משנה מי ישחק. אנחנו יודעים שכולם באותה רמה ובאותו כושר ויכולים לשחק".

בתוך כך, החל ממחר יחל פיילוט החניות של בית"ר ירושלים ועיריית ירושלים. אוהדי בית"ר יוכלו לחנות במגוון חניונים, ובחלקם אף להגיע בשאטל היישר אל האצטדיון. גם אוהדי מכבי נתניה יוכלו להחנות את רכבם בחניון הר הרצל ומשם להמשיך בשאטל עד לאצטדיון ובחזרה. הפרויקט יחל בשלושת משחקי הבית הקרובים נגד נתניה, נס ציונה ובני יהודה, ולאחריו יופקו המסקנות הסופיות כדי לשפר את חוויית ההגעה לאצטדיון.

 


אור זהבי. "קינדה עושה את הבחירות שלו בעצמו" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי