בית"ר ירושלים תנסה לצרף את חנן ממן או ניב זריהן

ניב זריהן
ניב זריהן | אריאל שלום

הקשר נמצא בראש סדר העדיפויות של רוני לקראת ינואר, אך גם החלוץ עשוי להצטרף אם ישוחרר מהפועל באר שבע. טל בן חיים ואנטואן קונטה לא ייכללו בסגל מול מכבי נתניה

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים סיימה את ההכנות לקראת המשחק מול מכבי נתניה (שני ב-20:15). טל בן חיים לא ייכלל בסגל ומי שיפתחו במרכז ההגנה הם דיוגו ורדסקה ואור זהבי. המגנים יהיו שי קונסטנטין (זאת בהיעדרו של אנטואן קונטה השוהה בצרפת) ומקס גרצ'קין. עוד ייעדרו: שלומי אזולאי שלא חזר להתאמן ופרדי פלומיין המורחק. אופיר קריאף ותמיר עדי תורגלו לסירוגין. הבשורה הטובה מהאימון היא שדן איינבינדר כשיר ותורגל בהרכב.

גדי קינדה, שאמור לעזוב את הקבוצה אך טרם חתם בקנזס, לא ייכלל בסגל ומדובר כמובן באבידה גדולה מאוד מבחינה מקצועית. הנתונים הסטטיסטיים יכולים להעיד על כך. קינדה הוא בין המובילים כמעט בכל פרמטר בקבוצה: מלך השערים (7), מלך הבישולים (4, יחד עם מוחמד ואזולאי), הראשון במסירות מפתח  (28) וחמישי בדקות משחק.

יש לציין שבבית"ר ירושלים היו מאוד מעוניינים לקלוט את אחד משני שחקני הפועל באר שבע, חנן ממן או ניב זריהן, ואם יתברר שבסיטואציה כזו או אחרת אחד מהשניים ישוחרר, בית"ר תנסה לקלוט אותו מיידית. כזכור, ממן נמצא בראש סדר העדיפויות של לוי בחלון של ינואר.

בתוך כך, החל ממחר יחל פיילוט החניות של בית"ר ירושלים ועיריית ירושלים. אוהדי בית"ר יוכלו לחנות במגוון חניונים, ובחלקם אף להגיע בשאטל היישר אל האצטדיון. גם אוהדי מכבי נתניה יוכלו להחנות את רכבם בחניון הר הרצל ומשם להמשיך בשאטל עד לאצטדיון ובחזרה. הפרויקט יחל בשלושת משחקי הבית הקרובים נגד נתניה, נס ציונה ובני יהודה, ולאחריו יופקו המסקנות הסופיות כדי לשפר את חוויית ההגעה לאצטדיון.

הרכב משוער, בית"ר ירושלים: איתמר ניצן; שי קונסטנטין, אור זהבי, דיוגו ורדסקה, מקס גרצ'קין; עלי מוחמד, דן איינבינדר, אופיר קריאף, לירן רוטמן, ליוואי גרסיה; אנתוני וארן.

 


אבידה גדולה. גדי קינדה (אודי ציטיאט)


בראש רשימת הרכש של בית"ר ירושלים. חנן ממן (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי