מחלוקת עם קסטייאנו על אורך החוזה. מספרטה נמסר: "אין הצעה על האשק"

ליו קסטייאנו
ליו קסטייאנו | טוויטר

המגן, שצפוי להיות הרכש הראשון בינואר, רוצה לחתום לשנתיים והירוקים מעדיפים שיצטרף עד תום העונה יחד עם אופציה. הקבוצה הצ'כית הודיעה כי לא מתנהל מו"מ מול הקשר שמבוקש גם ע"י פרנצווארוש. שוורץ שוחרר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בזמן ששחקני מכבי חיפה זכו ליום מנוחה, ראשי המועדון והצוות המקצועי עובדים קשה כדי לקדם את חיזוק הקבוצה בחלון ההעברות הנוכחי של ינואר. בראש הרשימה של מרקו בלבול נמצא המגן הספרדי ליו קסטייאנו שעשוי להצטרף בקרוב. המגן כבר הביע נכונות להגיע לישראל אך בסביבתו טוענים שהוא מעוניין בחוזה לשנתיים ואילו בכרמל רוצים שיחתום עד לתום העונה עם אופציה לשנתיים נוספות.

בכל מקרה, ההערכה היא כי הצדדים יגיעו לסיכום, ועל כן הירוקים צריכים לפנות מקום של זר. כפי שפרסמנו, המגן איקום אוטין זוכה להתעניינות בבלגיה, אך בחיפה רוצים להשתחרר גם מחוזהו של הקשר האחורי ז'אנדו פוקס. במכבי חיפה הבהירו הבוקר: "הגעתו של קסטייאנו לא תלויה בשחרורו של פוקס", והוסיפו: "אנחנו מקווים שנגיע לסיכום על שחרורו של פוקס, אך אם התהליך יתעכב – נדע לפעול בהתאם". מעבר לכך, בחיפה מחפשים קשר נוסף ומעבר למועמדותו של מרטין האסק אישרו במועדון שישנם עוד מועמדים נוספים.

עוד שחקן שמכבי חיפה מעוניינת לצרף בינואר הוא את הצ'כי מרטין האשק, כפי שפורסם כאן הקשר בן ה-24 של ספרטה פראג מועמד לחזק את מרכז השדה של הירוקים לאחר המלצה של האקס ג'ורג' מנדז'קו היום דווח בצ'כיה כי חיפה היא אחת משתי קבוצות שרוצות לצרף אותו יחד עם פרנצווארוש ההונגרית. עם זאת, דובר ספרטה סיפר כי בינתיים לא הגיעה הצעה רשמית מישראל.

דולב חזיזה. מתרגש לקראת המשחק נגד האקסית (מאור אלקסלסי)

בינתיים הירוקים ממשיכים לטפל בפצועים עופרי ארד, המגן סאן מנחם והקשר דולב חזיזה שצפוי לפגוש במחזור הבא את קבוצתו מהעונה שעברה. המגן היהודי אמריקאי, הארי שוורץ, שנבחן מספר ימים בקבוצה לאחר ששוחרר קודם לכן ממכבי נתניה, לא הצליח להרשים את הצוות המקצועי ועזב.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי