לפני שהספיק לשחק: פאוליניו שוחרר מהפועל באר שבע

יוסי אבוקסיס, פאוליניו, אוהד לויטה
יוסי אבוקסיס, פאוליניו, אוהד לויטה | לירון מולדובן

הפציעה באימון הבכורה של יוסי אבוקסיס הובילה לסיום דרכו של שחקן ההתקפה הברזילאי, שפוצה על ידי המועדון בשתי משכורות. קני סייף ומאוויס צ'יבוטה הוזכרו כמועמדים להצטרף

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)
כשבמאזנו אין אף הופעה בישראל, פאוליניו הברזילאי שוחרר היום (שני) מהפועל באר שבע. שחקן ההתקפה הברזילאי, שחתם במהלך חודש אוקטובר לעונה וחצי ואמור היה להתחיל לשחק בינואר, נפצע בברכו באימון הבכורה של המאמן החדש יוסי אבוקסיס ובעקבות כך ראשי המועדון החליטו רשמית על סיום ההתקשרות עם השחקן.

לאחר שבדיקת MRI שעבר פאוליניו הראתה שאין נזק לרצועות הברך, הוחלט לתת לברזילאי הזדמנות להחלים בתקווה כי החלמתו תהיה מהירה, אולם לאחר שהבינו בבאר שבע כי מדובר בפרק זמן ארוך, התקבלה החלטה להפעיל סעיף בחוזה של הברזילאי, לתת לו פיצוי של שתי משכורות ולשחרר אותו. יש לציין שהוא אמור היה להרוויח 400 אלף יורו לעונה בחוזהו בבירת הנגב.

כעת, בזמן שנשאר עד לסיום מועד העברות יחפשו בב"ש שחקן התקפה חדש במקומו של פאוליניו בן ה-33, שאמור היה להוות פקטור חשוב בחלק הקדמי של באר שבע לצידם של בן שהר ונייג'ל האסלביינק. אחד המועמדים להחליף את הברזילאי הוא שחקנה של אנדרלכט, קני סייף, שלא נמצא בתוכניות של המועדון הבלגי. סייף מרוויח כ-700 אלף יורו ורק אם אנדרלכט תהיה מוכנה להשתתף במימון שכרו של סייף עד לסיום העונה, העסקה תצא לפועל. שחקן התקפה נוסף שמוזכר כמועמד לקבוצה הוא חלוצה של לודוגורץ הבולגרית, מאוויס צ'יבוטה, ששיחק בשנים האחרונות תחת יוסי אבוקסיס בבני יהודה תל אביב.


אנדלרכט תשתף במימון שכרו? קני סייף (AFP)

בעקבות מצבו הרפואי של פאוליניו הוצאו למועדון בשבועיים האחרונים שחקני התקפה זרים נוספים. אולם רק היום, לאחר שהתקבלה ההחלטה סופית לשחרר את פאוליניו, יתפנו בקבוצה לבחון לעומק את אותם מועמדים. באר שבע נמצאים כעת במרוץ אחרי הזמן להספיק ולצרף שחקן התקפה לפני סגירת חלון העברות של ינואר, כאשר אבוקסיס הדגיש כי אם לא ימצא שחקן שישדרג את הקבוצה, היא תישאר עם הסגל הקיים.

בתוך כך, תובע ההתאחדות החליט להעמיד את הפועל באר שבע לדין בגין קריאות גזעניות של אוהדיה במשחק נגד מכבי נתניה. על פי הדו"ח, לא ניתן להבחין אם הקריאות כוונו לעבר יונס מלדה, אך צוין כי הן נמשכו במשך 15-20 שניות.



אפילו לא רומן. פאוליניו (הפועל באר שבע)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי