פאוליניו לא סובל מקרע, בב"ש מקווים ששטקוס יהיה כשיר לגביע

יוסי אבוקסיס, פאוליניו, אוהד לויטה
יוסי אבוקסיס, פאוליניו, אוהד לויטה | לירון מולדובן

בדרום יעשו מאמץ להכשיר את השוער הבכיר למשחק החשוב ביותר של העונה - נגד נתניה. החשש התבדה כאשר בדיקת MRI לא אבחנה נזק חמור בברכו של הברזילאי. שהר לאחר ההפסד לרעננה: "גם תיקו היה טוב במצבנו"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

 לא כך ציפה יוסי אבוקסיס לפתוח את הקדנציה שלו בהפועל באר שבע. אבוקסיס אמנם החליט לשנות את מערך שלושת הבלמים של קודמו בתפקיד את ברק בכר, אך גם זה לא מנע הפסד לאחרונה בטבלה הפועל רעננה (2:1), שדווקא נגד הקבוצה מהדרום רשמה ניצחון ראשון מזה 15 מחזורים. באר שבע המשיכה לשחק בצורה שבלונית מבחינה התקפית עם הנעת כדור סתמית לרוחב המגרש וחוסר יכולת להכריע משחקים בחלק הקדמי, כאשר גם הצד ההגנתי כלל שוב טעויות קשות אותן רעננה ידעה לנצל כדי לנצח את המשחק.

אבוקסיס אמר לאחר ההפסד המתסכל כי מדובר בתקופה קשה עבור הקבוצה בה משלמים מחיר על כל טעות ושקבוצתו סובלת מחוסר ביטחון, אך היה מרוצה מהמלחמה שהפגינו השחקנים. "אני אמנם בקבוצה רק ימים ספורים אבל למדתי שיש כאן מועדון גדול ושחקנים מוכשרים. התפקיד שלי הוא להחזירם לתלם. כואב לי שלמרות המחויבות לא לקחנו אפילו נקודה, אבל אם נמשיך כך אז ננצח עוד הרבה משחקים".

על חלון ההעברות בינואר: "יש לנו רצון לצרף שחקנים בחלון העברות של ינואר, אבל זה תלוי אם נמצא שחקנים מתאימים מפני שאתם יודעים שלא פשוט למצוא שחקנים טובים בינואר. יש פה מספר שחקנים פצועים שאמורים לחזור אז הם יתנו לנו בסגל עוד אפשרויות ויש פה סגל מספיק טוב כדי לרוץ קדימה. אנחנו צריכים להיאבק על המקום באירופה ולהיאבק על הגביע. יש כאן שחקנים מספיק טובים כדי להשיג את הגביע".


אבוקסיס ושחקני באר שבע מאוכזבים (דני מרון)

כובש השער השוויון הזמני, בן שהר, אמר לאחר שריקת הסיום: "זה מצב מבאס ומדכא כי אני חושב שהראינו דברים טובים ושיחקנו טוב. הגענו לחצאי מצבים שהיינו יכולים לנצל והקבוצה היריבה ידעה לנצל עד תום את המצבים שהיא הגיעה אליהם. מי שראה את המשחק מבין שלא היינו אמורים להפסיד אבל יש תקופות שבהם הכל הולך קשה. היו לנו משחקים בעבר שנראינו על הפנים וידענו לנצח אותם בזכות שער קטן. הראינו התלהבות ונלחמו, אבל בסוף אנחנו שוב יצאים בלי הנקודות. גם אם היינו מסיימים בסופו של דבר ב-1:1 במצב העכשווי זו הייתה תוצאה טובה. אנחנו חייבים ניצחון כדי שייתן לנו אוויר לנשימה. ביום חמישי מצפה לנו המשחק הכי חשוב שלנו העונה ונצטרך להרים את עצמנו".

על עזיבת ברק בכר: "קיבלנו את זה בתדהמה. לא חשבנו שזה יקרה עכשיו. אני ספציפית הייתי מאוד עצוב כי הייתה לי מערכת יחסים ארוכה וטובה עם ברק. הקבוצה החליטה לשנות וזה קורה בכל העולם. הביאו לפה מאמן מצוין שאני בטוח שיוביל אותנו בדרך שאנחנו רוצים להגיע אליה. התוצאות תלויות הרבה בנו השחקנים ואנחנו חייבים להרים את עצמנו אנחנו צריכים לתת את הטון על המגרש. ביום חמישי הולכת להיות מלחמת עולם".

אירוע מכוער נרשם בסיום המשחק כאשר האוטובוס של אוהדי הפועל באר שבע, שעשה את דרכו מאצטדיון המושבה בפתח תקווה חזרה לבירת הנגב נרגם באבנים ושמשה של אחד מחלונות האוטובוס נופצה. אולם למרבה המזל, אף אוהד לא נפגע.

בן שהר. שער שוויון שלא הספיק (דני מרון)

לאחר ההפסד לרעננה, בבאר שבע ירכזו מאמצים לקראת משחק הגביע ביום חמישי מול מכבי נתניה. לצד הרצון להתמודד על כרטיס לאירופה דרך הליגה, בבאר שבע סימנו כמטרה זכייה בגביע המדינה, התואר היחיד שנמצא בהישג יד מבחינתה של באר שבע בשלב הזה של העונה.

אחד השחקנים שבלט בחולשתו אתמול היה השוער אוהד לויטה שהיה יכול למנוע את שני השערים שספג. השער הראשון נכבש ממרחק כשלויטה הגיב מאוחר לבעיטה של כארם ארשיד, ובשער השני יצא בהססנות מול שניר שוקר. בקבוצה מקווים שארנסטס שטקוס, שנעדר משני משחקי הליגה האחרונים עקב פציעה בשריר הירך האחורי, יהיה כשיר למשחק הגביע ביום חמישי. אם כן – יחזור השוער הבכיר להרכב הראשון.

אולם, באר שבע תגיע למשחק הקריטי נגד מכבי נתניה בהרכב חסר. הבלם מיגל ויטור והקפטן בן ביטון ייעדרו בשל כרטיסים צהובים. כשירות של לואי טאהא מוטלת בספק נכון לעכשיו, בעוד אור דדיה הצעיר יתפוס את מקומו של ביטון.  ניב זריהן, שלא נכלל בסגל למשחק מול רעננה עקב רגישות במפשעה, אמור להיות כשיר למשחק הגביע.

אוהד לויטה. משחק חלש נגד רעננה (דני מרון)

מעבר לכך, היום (ראשון) התקבלה חוות הדעת של הרופא המומחה מבדיקת ה-MRI שנעשה ביום חמישי לברזילאי פאוליניו, אשר נפצע בברכו במהלך האימון ביום רביעי, החששות התבדו כאשר אובחן כי הברזילאי לא סובל מקרע באחת מרצועות הברך והוא יעבור טיפולים בתקופה הקרובה לקראת הופעת הבכורה בקבוצה.

יוסי אבוקסיס ביקש מאלונה ברקת לצרף בשבוע שעבר לצוות המקצועי את אורי גוטמן, מאמן הפועל חדרה לשעבר, אשר שימש כעוזרו בבני יהודה ובני סכנין. לא ברור האם מהלך יתבצע עוד השבוע לפני משחק הגביע בנתניה.

פאוליניו. הפגיעה לא חמורה כפי שחששו (הפועל באר שבע, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי