הפועל חיפה הגישה הצעה משודרגת לשרידן, נעשתה פנייה גם לאנטל

קיליאן שרידן
קיליאן שרידן | אריאל שלום

פרסום ראשון: סילבס ממשיך לחפש חיזוק להתקפה ובנוסף ללוסיו, לספורט1 נודע שבכרמל עדיין לא ויתרו על חלוץ קריית שמונה וגם אקס בית"ר ירושלים והפועל ת"א במו"מ. מיטרבסקי וגינסארי תובעים את המועדון

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה תתארח הערב (שני, 20:15) באצטדיון טרנר ותפגוש את הפועל שבע ועוד קודם לכן במועדון קיבלו תביעה על סך 600 אלף שקלים מצמד הזרים ששיחק בקבוצה בעונה שעברה – הבלם הבלם ריקי מיטרבסקי והקשר ראדו גינסארי.

עורכי דינם של השניים, עירן פיינשטיין ורוני דביר טוענים, כי הפועל חיפה לא שילמה חלק מהתנאים הסוציאליים כמו דמי הבראה, הפרשות פנסיוניות וכו'. מעבר לכך השחקנים טוענים כי הובטח להם מענק גביע ועל המשחקים במוקדמות הליגה האירופית.

בנושא הרכש בחיפה עדיין עוסקים ברצון להתחזק, כאשר בראש הרשימה נמצא חלוץ הפועל חדרה לוסיו. כפי שפרסמנו לראשונה, ראשי הפועל חיפה הגיעו לסיכום עם הפועל חדרה על דמי העברה בסך 100 אלף דולר, אלא שכעת בחדרה אפשרו לברזילאי לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות. לכן, לספורט1 נודע שהצעה משודרגת הוגשה לקיליאן שרידן, חלוץ הפועל קריית שמונה איתו פרסמנו לראשונה כבר בתחילת החודש שמתנהל מו"מ.


אנטל. גם הוא זכה לפנייה מהפועל חיפה (עדי אבישי)

עוד נודע כעת לראשונה לספורט1, כי הקבוצה של חיים סילבס ויואב כץ פנתה גם לחלוץ הרומני ליביו אנטל, ששיחק לפני ארבע שנים בישראל – תחילה בבית"ר ירושלים ולאחר מכן שיחק שנה וחצי בהפועל תל אביב. גורמים המעורים בעסקה טענו כי כבר נפתח משא ומתן בין הצדדים, אולם טרם הושגו הסכמות עם החלוץ בן ה-30 שמסיים את חוזהו בז'לגיריס הליטאית בסוף העונה. 

במקביל, במועדון ממשיכים להשיב את שחקני הבית לקבוצה – אחרי חזרתו של אופק פישלר, כעת גם ניב סרדל יעבה את הסגל של סילבס לאחר שהתיר את חוזהו בהפועל אום אל פאחם.


גם הוא תובע את הפועל חיפה. ריקי מיטרבסקי (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי