בהפועל כפר סבא מתוסכלים: "זה היה שוד לאור היום"

שחקני הפועל כפר סבא מאוכזבים
שחקני הפועל כפר סבא מאוכזבים | אריאל שלום

אופיר חיים ושחקניו נכנעו 1:0 לבני יהודה ונותרו עמוק בתחתית, בקבוצה היה גם מי שטען: "אולי המקום שלנו לא בליגת העל". המאמן מחפש עוד זר להתקפה וגם מקווה לצרף את גוזלן. מחמאות לרייכרט על הבכורה

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

אכזבה קשה בהפועל כפר סבא לאחר ההפסד אתמול (שני) 1:0 לבני יהודה. למרות שליטה כמעט מוחלטת בשדה, הקבוצה של אופיר חיים התקשתה לכבוש ולא הצליחה לברוח מעט מהתחתית ולקרב את הזהובים לאיזור המסוכן ונכנעה לשער פנטסטי של דור ג'אן.

"שיחקנו טוב מאוד, היו רגעים שזה היה נראה נוער נגד בוגרים. זה היה פשוט שוד לאור היום", אמרו במועדון. מנגד, גורם אחר דווקא הסתכל על התמונה במבט שונה: "אם לא ניצחנו משחק כזה, עם איך שבני יהודה נראים, אז אולי המקום שלנו לא בליגה הזאת".

מי שזכה למחמאות על משחק הבכורה שלו הוא הקשר בן רייכרט, שהיה הטוב בשחקני כפר סבא, אך הוחלף בשלב מוקדם יחסית במחצית השנייה בשל הכרטיס הצהוב שספג ובגלל כאבים במפשעה. "ידענו מה נקבל ממנו, הוא היה שתי דרגות מעל המשחק".

לצד היכולת של רייכרט, האכזבה מהחלק ההתקפי נמשכת, בקבוצה הפנימו אמש פעם נוספת שלמרות הצטרפותם שלרייכרט, שגיא דרור וקיזיטו, יש צורך בחיזוק נוסף. בצוות המקצועי מחפשים חלוץ זר, כשבמקרה שיגיע נראה שלאחר סאגה ארוכה, בנג'מין קוקו ששוב אכזב אתמול יפנה את מקומו. אם יוחתם ישראלי (בקבוצה רוצים את שובל גוזלן שכרגע לא משוחרר), קוקו יישאר להיאבק על מקומו.

במקביל, בקבוצה מנסים גם לדלל את הסגל על-מנת לפנות מעט מקום בתקציב: לאחר שחרורו של בן מיזן להפועל קטמון, הבלם לב כהן יחל להתאמן בהפועל נוף הגליל מהליגה הלאומית.


קוקו. שוב אכזבה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי