דיווח בספרד: ליו יחתום במכבי חיפה ביממה הקרובה

ליו קסטייאנו
ליו קסטייאנו | טוויטר

המגן הימני (30) הגיע לסיכום עם אוסאסונה על התרת חוזהו ולפי הפרסומים בחר לעבור לישראל, התחנה הראשונה שלו מחוץ למולדתו. השחקנים שבו להתאמן, חזיזה יעבור סדרת טיפולים וכשירותו תתברר סמוך למשחק בשני

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לפי התקשורת הספרדית הבוקר (שלישי), אוהדי מכבי חיפה יכולים לברך: שחקן חדש מצטרף לסגל. יממה לאחר שפרסמנו בספורט1 על מחלוקת בין מכבי חיפה למגן הספרדי מנואל קסטייאנו קסטרו, כעת טוענים בספרד שהוא צפוי להמשיך רשמית לשחקן סגנית המוליכה בישראל עוד היום.

המגן הימני בן ה-30 שמכונה ליו, אמור היה לסיים את חוזהו באוסאסונה מהליגה הבכירה בספרד רק בתום העונה, אולם העונה הוא רשם ארבע הופעות בלבד ב"לה ליגה" – 193 דקות על פני ארבע הופעות, בשתיים מהן פתח בהרכב, דווקא מול ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו ובהפסד ביתי נוסף נגד אתלטיק בילבאו. 

מכבי חיפה תהיה תחנתו הראשונה של ליו מחוץ לספרד, שם שיחק בליגה הבכירה ובליגה השנייה לאורך הקריירה אחרי ששיחק בין השאר באייבר (74 הופעות), אוסאסונה (63), ספורטינג חיחון (26) ובמורסיה (13 הופעות).


ליו נגד הבלאנקוס. בקרוב בישראל (OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images)

ליו יגיע למכבי חיפה ללא תמורה, כשלפי הדיווחים הצדדים הגיעו אמש לסיכום על התרת החוזה – מה שכמובן סלל את דרכו לכרמל. נכתב גם כי ליו החזיק במספר הצעות נוספות, אבל בסופו של דבר בחר לעבור לישראל. על אף שמדובר במגן ימני, הוא שיחק לאורך השנים גם בעמדות המגן השמאלי והבלם ולא מן הנמנע שגם במכבי חיפה לא יוצב דווקא באגף ימין.

עוד בכרמל, השחקנים חזרו היום לאימונים לאחר יום מנוחה לו זכו ויחלו בהכנות לקראת המשחק ביום שני מול בני יהודה. במועדון ידעו בימים הקרובים מה מצב הפצועים של חלק מהשחקנים, בין היתר עופרי ארד, סאן מנחם ודולב חזיזה. הקשר יעבור סדרת טיפולים בבקע שאובחן לו וכשירותו תתברר בסמוך למשחק, בעוד לגבי שחקני ההגנה יש אופטימיות גדולה.

דולב חזיזה. כשירותו תתברר בסמוך למשחק (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי