רן בן שמעון מונה רשמית למאמן מ.ס אשדוד, אווסו נמכר ב-1.1 מיליון יורו

רן בן שמעון
רן בן שמעון | AFP

לאחר שעזב את עיר הנמל לטובת נבחרת קפריסין, הוא נפגש עם ג'קי בן זקן וסגר מעגל בחוזה לשנתיים וחצי. אוואט ואוחיון ימשיכו בתור עוזריו, לוי ישוב לקבוצת הנוער. הקשר הגנאי עוזב ל-MLS

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

במהלך שתוך מספר שעות הסתיים בחתימה על חוזה, רן בן שמעון מונה היום (שלישי) למאמן מועדון ספורט אשדוד. כשנתיים וחצי לאחר שעזב את עיר הנמל לטובת משרת מאמן נבחרת קפריסין ובסך הכל שבוע לאחר שעזב רשמית את התפקיד בו שימש מאז יולי 2017, בן שמעון סגר מעגל ושב למ.ס אשדוד, לאחר שסיכם את תנאיו וחתם על חוזה לשנתיים וחצי בתום פגישה עם ג'קי בן זקן.

בפגישה עם בן זקן גם הוחלט שעוזרו של בן שמעון יהיה מי ששימש כעוזר המאמן שלו בקדנציה הראשונה, רוני אוואט שהיה מאמן הקבוצה העונה ולאחרונה החסיר אימונים ומשחקים בעקבות אירוע קרדיולוגי, וכן ימשיך בתפקיד העוזר משה אוחיון. המשמעות היא שאלי לוי, שהוקפץ לקבוצה הבוגרת בעקבות הנסיבות הרפואיות, ישוב לקבוצת הנוער.

בן שמעון יגיע כבר מחר לאימון וינהל את משחק הקבוצה בשבת בבלומפילד נגד מכבי תל אביב (19:30 בספורט4). כאמור, בן שמעון כבר אימן את מ.ס אשדוד בעבר. הוא מונה בפברואר 2017, אולם בהסכמת בן זקן עזב את המועדון בסיום אותה עונה כדי לקבל להתמנות לתפקיד המאמן הלאומי באי השכן.

אוואט, לוי ואוחיון לא זכו לשמוע מבן זקן על ההתפתחויות ולמעשה האירוע התרחש בזמן שאוואט נכח באצטדיון כדי להכין את הקבוצה למשחק אימון מול מכבי קביליו יפו. בסביבת אוואט סיפרו הבוקר כי "הוא היה עוזר המאמן של בן שמעון לפני שהוא עזב לקפריסין וכל החלטה שתתקבל תהיה מקובלת עליו" – והוא אכן שב לתפקיד עוזרו של בן שמעון.


חוזר לאשדוד. רן בן שמעון (דני מרון)

במקביל, בשעות הצהריים שוחרר לבקשתו יאקוב סילבסטר מ-מ.ס אשדוד והוא אמור לחתום היום או מחר בהפועל חיפה, כך לפי אנשי הקבוצה. על עזיבתו הצפויה של סילבסטר מאשדוד להפועל חיפה פרסמנו לפני כשבועיים. מי שעוד עזב את המועדון היום הוא הקשר הגנאי, לאונרד אווסו שחתם הערב בחתם הערב בקבוצת וונקובר מליגת ה-MLS האמריקאית לאחר שנתיים בעיר הנמל. אוואסו נמכר בסכום של 1.1 מיליון דולר, חתם בקבוצה הקנדית לארבע שנים וירוויח 310 אלף דולר לעונה.


לאונרדו אווסו. עובר לקנדה (אריאל שלום)

המאמן החדש כבר העלה מועמד ראשון לחיזוק הקבוצה – מדובר באור אינברום, ששיחק בעבר תקופה קצרה תחת בן שמעון וכבר קיבל מהפועל תל אביב הודעה על כך שאינו בתכניות. בן שמעון מעוניין לצרף את הקשר בהשאלה בשלב זה, כאשר האדומים ממתינים למהלך ונראה כי ישלימו חלק משכרו של אינברום.

בן שמעון נכח במשחק האימון נגד מכבי קביליו יפו ועקב אחרי שני הנבחנים הזרים בקבוצה, ברונו אייבה וריצ'רד דאנסו. המאמן יגיע כבר מחר לאימון וינהל את משחק הקבוצה בשבת בבלומפילד נגד מכבי תל אביב. כידוע, מ.ס אשדוד לאחר 19 מחזורים מדורגת במקום העשירי עם 21 נקודות בזכות ארבעה ניצחונות ושש תוצאות תיקו. כידוע, בן שמעון בן ה-49 אימן בין היתר גם את הפועל חיפה, עירוני קריית שמונה איתה גם זכה באליפות, מכבי ת"א, הפועל ת"א, מכבי פ"ת ובית"ר ירושלים עד שעזב את אשדוד לטובת קפריסין.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי