דיווח: הפועל באר שבע פנתה לבורחה ואייה, האסלביינק התנצל בפני האוהדים

בורחה ואייה
בורחה ואייה | Anadolu Agency / Contributor

באתר "COPE" הספרדי טוענים שהקיצוני בן ה-27, שאיבד מהמניות שלו בדפורטיבו לה קורוניה, מעורר עניין בקבוצה מבירת הנגב שהגישה לו הצעה. החלוץ צייץ: "לא התכוונתי לפגוע"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ממשיכה לעבוד על רכש בחלון ההעברות ולאחר שחרורו של פאוליניו, שלא הספיק לשחק דקה בקבוצה, בבירת הנגב מעוניינים להתחזק בשחקן התקפה. היום (שלישי) פורסם בספרד שהאדומים הגישו הצעה לבורחה ואייה, קיצוני שמאלי בן 27 המשחק בימים אלו בדפורטיבו לה קורוניה מליגת המשנה.

ואייה, שיכול לשחק גם כקיצוני ימני או מאחורי החלוץ וכבש העונה שלושה שערים ב-16 הופעות בכל מסגרות, איבד את מקומו ברוטציה של הקבוצה ממחוז גאליסיה מאז שפרננדו ואסקז נחת בעמדת המאמן. לפני שבועיים הוא אמנם קיבל 84 דקות בניצחון 0:1 על נומנסיה, אך בהמשך נשאר על הספסל במפגש עם ראסינג סנטנדר ושלשום כבר הודח מהסגל כאשר "דפור" פגשה את קאדיס.

חוזהו של ואייה בלה קורוניה יסתיים ביוני הקרוב ועל אף שבמועדון טרם הביעו בפניו רצון לשחררו, השחקן אמר לתקשורת בארצו לפני שבועיים: "לא יודע מה יהיה. זה נכון שהשוק בינואר מטורף, הגיוני שדפורטיבו תעשה שינויים בגלל המצב שהיא נמצאת בו".
 
 
לה קורוניה אמנם ניצחה את ארבעת משחקיה האחרונים במסגרת הליגה, אך לפני כן השיגה ניצחון אחד בלבד ב-20 מחזורים ובעקבות כך היא מדורגת במקום ה-20 בטבלה, המוביל לירידה לליגה השלישית.

בורחה ואייה. יהיה החיזוק הראשון של אבוקסיס? (Quality Sport Images / Contributor)
בורחה ואייה. יהיה החיזוק הראשון של אבוקסיס? (Quality Sport Images/Contributor)

הפועל באר שבע לא חוותה הצלחות עם שחקני רכש ספרדים בשנים האחרונות. הקיץ החתימה הקבוצה את חוסה אנחל קאריו לשלוש שנים, אולם החלוץ הפגין יכולת חלשה בקדם העונה ושוחרר כבר לאחר מחזור ליגה אחד.

ב-2017, איסאק קואנקה נחת בקבוצה בקול תרועה רמה בשל עברו בברצלונה, אך הקשר, שהיה חתום על חוזה של כ-600 אלף יורו לעונה, סבל מפציעות טורדניות במהלך התקופה שלו בבאר שבע והתקשה להציג את היכולת לה ציפו במועדון, לכן גם הוא שוחרר בתום עונה אחת למרות שהחזיק בחוזה לשנה נוספת.

בבירת הנגב יקוו כי אם בורחה ואייה אכן יצטרף, הוא יצליח להטביע את חותמו בניגוד לבני ארצו שנכשלו בענק בקבוצה.

בנושא אחר, אחד הדברים שהעיבו אתמול על הניצחון הביתי של באר שבע על הפועל חיפה היו שריקות הבוז שספג החלוץ ההולנדי נייג'ל האסלביינק, מרגע עלייתו מהספסל וכן בכל פעם שנגע בכדור. חלק מאוהדי הקבוצה כעסו על כך שהאסלביינק ביצע לעברם תנועת השתקה לאחר השער שכבש במשחק הבית הקודם נגד מ.ס אשדוד.

בניסיון להרגיע את הרוחות, החלוץ צייץ היום בטוויטר מסר פייסני, שכוון לאוהדי הקבוצה. האסלביינק כתב: "לכל האוהדים הנפלאים של הפועל באר שבע, מעולם לא התכוונתי לפגוע באף אחד. בואו נמשיך קדימה ביחד לעוד הרבה ניצחונות". כעת נותר לראות האם פנייתו של ההולנדי לעבר האוהדים תשים את הפרשה מאחור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי