גורם באשדוד: "ג'קי חולה על בן שמעון, מעכשיו לא יהיה שכונה"

רן בן שמעון
רן בן שמעון | צילום: דני מרון

המאמן החדש-ישן נערך למשחק הקרוב נגד מכבי ת"א ומצפה למספר שחקני רכש. אזולאי צפוי להיעדר, טרם הוחלט האם לשתף את אווסו שנשאר בישראל עקב בעיות ויזה. אוואט נעדר מהאימון מבלי להודיע

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

עידן רן בן שמעון במ.ס. אשדוד נפתח באופן רשמי כשעל הפרק יעמוד למבחן ראשון נגד האלופה מכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד (שבת, 19:45, שידור ישיר בספורט4). רבים באשדוד לא הופתעו מהמלך להחזיר את בן שמעון למועדון, לאחר שעזב לנבחרת קפריסין לפני כשנתיים וחצי.

גורם בסביבת המועדון ציין: "ג'קי בן זקן 'חולה' על רן בן שמעון ומעריך אותו כמאמן מהטובים שהכיר. בן זקן היה מביא אותו כבר לפני חודשיים אבל היה ברור לו שבן שמעון ממשיך בקפריסין. בן שמעון אימן באשדוד והרצון הוא לראות אותו ממשיך את הדרך המקצועית שהעביר לג'קי בן זקן. מעכשיו לא יהיו משחקי שכונה ואגו במועדון".

המאמן החדש צפוי להתחדש בלפחות שניים או שלושה שחקנים, לאחר מכירתו של לאונרדו אווסו לוונקובר תמורת 1.1 מיליון דולר ושחרורו של יאקוב סילבסטר. הקשר הגנאי ימתין בישראל לפחות שבועיים עד שיקבל ויזה לקנדה ונכון לעכשיו אין החלטה אם לשתפו נגד מכבי תל אביב. כפי שפורסם כאן, מי שמועמד להצטרף הוא החלוץ אור אינברום, שעשוי להגיע עד תום העונה. 


עשוי לחזור לאשדוד. אור אינברום (אריאל שלום)

מלך שערי הקבוצה שלומי אזולאי צפוי להיעדר מהמשחק בשל מתיחה בשריר הירך האחורי ובמקומו אמור לשחק פיראס אבו עקל. הבשורה המשמחת מאשדוד מגיעה מכיוונו של הקפטן טום בן זקן שנעדר משמונת החודשים האחרונים בשל פציעה ושותף ב-45 במשחק האימון שקיימה אשדוד נגד מכבי קביליו יפו, אותה ניצחה 0:3.

סיטואציה מוזרה התרחשה באימון הקבוצה הבוקר, ממנו נעדר רוני אוואט שירד לעמדת עוזר המאמן עם הגעתו של רן בן שמעון ולא עדכן את המאמן החדש על אי הגעתו. במועדון ניסו ליצור קשר עם אוואט, ללא הצלחה, ומסתמן כי האחרון שוקל לוותר על תפקיד העוזר במועדון: "לא מתאים שמעמדת המאמן הוא יעבור להיות עוזר", אמר מקורב לאוואט. בנוסף, נראה כי גם אלי לוי יעדיף להמשיך עם קבוצת הנוער ולא להיות חלק מהצוות של בן שמעון. נכון לעכשיו, ג'קי בן זקן טרם שוחח עם אוואט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי