קינדה הוצג בקנזס: "שחקן מנוסה, מתאים היטב לסגנון המשחק שלנו"

גדי קינדה
גדי קינדה | ספורטינג קנזס

הקשר עזב סופית לארה"ב בחוזה ל-4 שנים. מאמנו: "יש לו איכויות רבות בהתקפה". מחליפו עשוי להיות זריהן לאחר שב"ש תנחית קשר התקפי אחר ובמועדון ממתינים גם לממן. קונטה התאמן וצפוי להיות בסגל לנס ציונה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

גדי קינדה המריא שלשום השבוע לארצות הברית וכבר נפגש אתמול עם הנהלת קנזס סיטי, אבל הבוקר (חמישי) הגיעה החתימה הרשמית שלו בקבוצת ה-MLS. קשר בית"ר ירושלים כבר ביקר במתחם האימונים והיום נערכה פגישה נוספת כדי לעבור על טיוטות ההסכם שלו בקבוצה – בסיומה חתם על חוזה לארבע שנים תמורת 600 אלף דולר לעונה, כשעבורו יתקבל סכום של 3.7 מיליון דולר שיתחלק שווה בשווה בין בית"ר ירושלים למועדון ספורט אשדוד.

בבית"ר הבהירו כבר בתחילת השבוע כי "קינדה הוא היסטוריה במועדון" בעקבות התנהלותו. יחד עם זאת, הנחיתו קשר ניגרי, שאדראק אסייגבו בן ה-21, שאותו מייצג סוכנו דודו דהאן, שבשלב זה לא נראה שיחתום בקבוצה. כזכור, דהאן הציע למועדון את החלוץ מאוויס צ'יבוטה ששמו נקשר גם עם מעבר להפועל ב"ש. בסביבתו של קינדה טוענים כי הוא נטה לאורך כל הדרך לחתום במועדון, אך ההתלבטות נבעה מהמידע המועט שקיבל על המקום ומההתאקלמות בקבוצה. "השכר מפתה מאוד, כמו חוזה משודרג לשלוש שנים בבית"ר", הבהירו בסביבתו. ברשתות החברתיות כבר ישנה התרגשות מהגעתו ובביתו החדש של קנזס כבר הוצב שלט דגול עם הכיתוב "Welcome Gadi Kinda".

מאמן קנזס סיטי פיטר ורמש סיפר לאחר הצגתו של הישראלי: "גדי הוא קשר מנוסה שמשחק מרחבה לרחבה והוא מניע היטב את ההתקפה. יש לו איכויות התקפיות טובות מאוד בחלק האחרון והוא מחיוב מאוד להגנה. בטוחים שהוא יתאים היטב לסגנון המשחק של המועדון"

"בית"ר ירושלים הפכה להיות חלק בלתי נפרד ממני" סיפר קינדה לאחר החתימה לאתר הרשמי של בית"ר. "אני פותח עכשיו פרק חדש בקריירה שלי, במדינה אחרת ומתוך מטרה להמשיך ולצמוח. אני רוצה להגיד תודה לכל מי שתמך, כיוון ועזר לי. לאוהדי בית"ר אני רוצה להגיד שזאת הייתה זכות לשחק בקבוצה של המדינה, לעשות סלטות בצהוב שחור ולשמח אתכם. מקווה ומאמין שניפגש גם בעתיד, ואמשיך לעקוב אחרי החברים שלי, כשאני בטוח שצפויים להם עוד הרבה מאוד שיאים חדשים".


קינדה. "פותח פרק חדש בקריירה שלי" (דני מרון)

בסוף השבוע תיערך שיחה בין הצוות המקצועי למשה חוגג ועד תחילת השבוע תיערך גם פגישה בנושא הרכש. חוגג, כזכור, מעוניין להביא שחקן זר חופשי בלבד ומגביל את התקציב, אבל בשלב זה הדיון נערך על כמות השחקנים שיגיעו – לוי ובניון דורשים שני שחקני חיזוק ואילו חוגג אישר עד כה הגעת שחקן אחד.  כפי שפרסמנו, שני המועמדים המובילים הם ניב זריהן וחנן ממן. בבאר שבע הבהירו כי היו מעדיפים למכור את זריהן ולא להשאילו עם אופציית רכישה, כפי שמעדיפים במועדון, אך אבוקסיס לוחץ להחתים שחקן כנף ונראה כי הם יסכימו להתפשר על כך ברגע שיתקדם המשא ומתן.

אחרי יום חופש, הקבוצה חידשה את האימונים היום, כאשר אנטואן קונטה ערך אימון מלא, בעוד אנתוני וראן וטל בן חיים לא השתתפו בגלל פציעות וכך גם שלומי אזולאי. קונטה אמור להיכלל בסגל, שלושת האחרים בספק.


קינדה בשדה התעופה לפני ההמראה. "כמו חוזה משודרג לשלוש שנים" (דוברות בית"ר ירושלים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי