פגישה מוצלחת בין הפועל חיפה לסילבסטר, שצפוי לחתום

יאקוב סילבסטר
יאקוב סילבסטר | לירון מולדובן

לאחר שנועד עם הבעלים יואב כץ והמנכ"ל אורן שטרלינג, החלוץ סיכם את תנאיו ויחזק את החלק הקדמי, שספג ביקורת אחרי ההפסד לב"ש. לוסיו ושרידן ירדו מהפרק, קשיים בצירופו של חן עזרא

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)
לאור האכזבה מהיכולת ההתקפית במשחק ההפסד אתמול (שני) להפועל באר שבע, בהפועל חיפה התקבלה החלטה להחתים חלוץ עד המשחק נגד הפועל רעננה בשבת הקרובה ומסתמן שאכן כך יהיה: יאקוב סילבסטר, ששוחרר ממועדון ספורט אשדוד, נפגש הערב עם הבעלים יואב כץ והמנכ"ל אורן שטרלינג וסיכם את תנאיו בחיפה, כאשר החתימה הרשמית צפויה להתבצע בימים הקרובים.
 

כפי שפרסמנו לראשונה, המועמדים העיקריים לחיזוק ההתקפה היו דווקא לוסיו מרניאו וקיליאן שרידן, אך האדומים-שחורים החליטו ללכת על החלוץ הסלובקי בשל עלותו הנמוכה יותר ביחס לשניים הנ"ל, זאת בנוסף לכך שהברזילאי לא הביע נכונות להצטרף לקבוצה של סילבס ואילו האירי לא קיבל מקריית שמונה את האישור לעזוב.

בקבוצה יצאו בתחושות מעורבות מההפסד לבאר שבע. מצד אחד, שחקניו של חיים סילבס הקשו על היריבה, שלא הגיעה למצבים קורצים למרות החיסורים הרבים בחלק האחורי של החיפאים, אך מצד שני החולייה הקדמית של האדומים-שחורים הציגה שוב משחק רע וכלל לא איימה על השער של ארנסטס שטקוס.

יכולת התקפית רעה. שחקני הפועל חיפה מאוכזבים אמש (דני מרון)
יכולת התקפית רעה. שחקני הפועל חיפה מאוכזבים אמש (דני מרון)

במועדון הביעו ביקורת על החלק ההתקפי: "אם לא נבעט למסגרת, לא נוכל לנצח שום משחק". בחיפה רצו לתת הזדמנות לחלוץ אמרי וולשמן, שאכזב פעם נוספת ובמועדון מקווים להגיע עמו לסיכום על פרידה בימים הקרובים.

שחקן נוסף שנמצא ברשימות של המאמן הוא חן עזרא, קשרה של אומוניה ניקוסיה שמבוקש גם במכבי נתניה, אך בסביבתו של השחקן אישרו כי ההצעה של החיפאים אטרקטיבית יותר ואילו הקבוצה הקפריסאית טרם נתנה לו את האישור לעזוב, במיוחד אחרי שכבש שער בכורה במדיה בשבוע שעבר.

חן עזרא. עדיין לא קיבל אישור לעזוב את קפריסין (אומוניה ניקוסיה, האתר הרשמי)
חן עזרא. עדיין לא קיבל אישור לעזוב את קפריסין (אומוניה ניקוסיה, האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי