אופיר חיים: "לא חושש מאף קבוצה, יכולים לנצח כל אחת"

אופיר חיים
אופיר חיים | אריאל שלום

מאמן הפועל כפ"ס משדר ביטחון לפני המפגש מול הפועל ת"א ביום שבת (14:45, ספורט4): "במשחק הקודם מול זה הרגיש שנשדדנו". רייכרט: "אעשה הכל כדי להישאר עם הקבוצה בליגה"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר ההפסד 1:0 המתסכל ביום שני האחרון לבני יהודה, בהפועל כפר סבא מבינים שאסור לקבוצה להפסיד במשחק הבית ביום שבת מול הפועל תל אביב (14:45, ספורט4), משחק אשר יפגיש את המאמן אופיר חיים והקשר בן רייכרט עם האקסית.

הבוקר (חמישי) דיברו השניים במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות: "שיחקנו נהדר יותר ממחצית אחת מול בני יהודה", אמר המאמן. "אנחנו צריכים לדעת להבקיע ברגעים הטובים שלנו ואז גם ננצח משחקים. בכדורגל לא תמיד הקבוצה הטובה יותר מנצחת".

לקראת המפגש מול הפועל ת"א הלוהטת, שמגיעה אחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים: "אני לא חושש מאף קבוצה. אנחנו מאוד מכבדים את הפועל ת"א, הם בכושר מצוין, אבל אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה".


בן רייכרט במדי הפועל ת"א. יפגוש את האקסית (עדי אבישי)

על תחושת ההחמצה מהמשחק בסיבוב הקודם, בו כפ"ס הובילה עד הדקה ה-86, אך לבסוף הפסידה 2:1: "התחושה במשחק הקודם הייתה שנשדדנו, בדיוק כמו התחושה נגד בני יהודה במחזור האחרון, אבל אנחנו רוצים לנצח כל משחק בלי קשר למשחק הקודם – שבאמת היה בסוף אכזבה גדולה".

החיזוק שהגיע: "אנחנו שמחים מההשתלבות של שגיא דרור, בן רייכרט וקיזיטו, שללא ספק יוסיפו לנו בעתיד הקרוב".

"השתלבתי מעולה בקבוצה והרגשתי טוב במשחק האחרון, רק חבל שלא הצלחנו לתרגם את זה לנקודות למרות יכולת טובה שלנו במשחק מול בני יהודה", סיפר רייכרט והוסיף: "אנחנו באים מוכנים למשחק בשבת נגד הפועל ת"א ויודעים שהם באים במומנטום מעולה, אבל אנחנו חושבים רק על עצמנו ומבינים את החשיבות לנקודות".

על תקופתו בהפועל והרצון להוכיח: "אני לא מסתכל על הדברים האלו ולא מתעסק בזה. אני כרגע בהפועל כפר סבא ואעשה הכול על מנת להישאר עם הקבוצה בליגת העל ולהביא כבר ביום שבת שלוש נקודות".

שחקני הפועל כפ"ס (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי