כפי שפורסם לראשונה בספורט1: פיראס מוגרבי חתם בחדרה

פיראס מוגרבי
פיראס מוגרבי | הפועל חדרה

שחקן הכנף יסיים את העונה בבני סכנין מהלאומית ויצטרף החל מהקיץ לשתי עונות בשורות הקבוצה מהשרון. היועץ המקצועי אורן גולן: "גאים להחתים שחקן כמוהו, אין ספק שהוא ישתלב במרקם המיוחד שלנו"

(גודל טקסט)

רכש מרשים להפועל חדרה, שהחתימה היום (חמישי) את פיראס מוגרבי מבני סכנין – שעל מועמדותו להצטרף פורסם לראשונה בספורט1. שחקן הכנף בן ה-28 ירוויח כ-120 אלף דולר לעונה, אך הוא יסיים את העונה בקבוצתו הנוכחית ויצטרף לקבוצה מהשרון רק החל מהקיץ הקרוב. לאחרונה, כזכור, צירפה חדרה במתווה דומה גם את ריף מסיקה מהפועל אום אל פאחם, שחתם על חוזה לעונה אחת ויהיה חלק מהסגל החל מעונת 2020/21.

מוגרבי, שהיה בראש רשימת הרכש של המאמן שרון מימר והיועץ המקצועי אורן גולן, צפה לאחרונה במשחק הליגה של הפועל חדרה מול הפועל תל אביחב לצד מונייר מואסי – אחד הספונסרים של הקבוצה העונה. תחילה דובר על כך ששחקן הכנף יצטרף בחלון הנוכחי, אך האחרון התעקש לסייע לסכנין לשוב לליגת העל ובעקבות כך המעבר ייצא לפועל רק בתום העונה. מעבר לרצונו של השחקן, גם מצבה הכלכלי של חדרה השפיע על ההחלטה, כאשר קיימת עדיפות לצרף באופן מיידי שחקן בעמדה אחרת. 

אורן גולן, היועץ המקצועי, מסר: "אנו גאים להחתים שחקן כמו פיראס, ששיחק במועדונים הכי גדולים בארץ בעבר, וכעת בחר להגיע להפועל חדרה. אין לי ספק שהוא ישתלב מצוין במרקם המיוחד שאנו מקפידים לשמור בקבוצה. וכמובן שבמקביל לעבודה על מחשבות חיזוק העונה, אנו ממשיכים בבנייה ארוכת טווח גם לעונה הבאה".

 

 


חוזר לבמה במרכזית של הכדורגל הישראלי. פיראס מוגרבי (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי