בן שמעון יעלה עם שלושה בלמים, אזולאי בספק למכבי ת"א

שלומי אזולאי
שלומי אזולאי | אודי ציטיאט

הקשר סובל מפציעה ברגל ובמקומו יפתח אבו עקל. המאמן החדש יעלה בשיטה הגנתית בשל משחק האגפים הפורה של האלופה וסימן את גולסה כשחקן המסוכן ביותר. התלבטות בין גיל כהן לתירם

(גודל טקסט)

משחקו הראשון של רן בן שמעון בקדנציה המחודשת במ.ס. אשדוד ייפתח מחר באצטדיון בלומפילד נגד האלופה מכבי תל אבי (19:45, שידור ישיר בספורט4). אשדוד אמנם נמצאת במקום העשירי, אך היא במרחק של ארבע נקודות בלבד מהפועל חדרה שנמצאת במקום השישי המבטיח כרטיס לפלייאוף העליון ובקבוצה מעיר הנמל עדיין לא איבדו תקווה.

גורם במועדון סיפר: "המשימה היא כפי שהייתה בתחילת העונה – לא להיות מעורבים במאבקי הירידה לליגה הלאומית כי העונה שעברה לא תשכח כאן. אשדוד נאבקת מול ארבע קבוצות נוספות על הפלייאוף העליון והמהלך להגיע לשם מחייב ניצחונות רצופים גם במגרשים הקשים ביותר כמו בלומפילד. המשחק נגד מכבי תל אביב הוא מאתגר במיוחד".

המאמן רן בן שמעון אמור לצרף עד תום חלון העברות בין שניים לשלושה שחקנים חדשים, ביניהם ככל הנראה יהיה אור אינברום מהפועל תל אביב ועוד שני שחקנים זרים לאור עזיבתם של יאקוב סילבסטר להפועל חיפה ולאונרד אווסו לוונקובר מה-MLS.


יחזור להרכב של אשדוד. טימותי אוואני (דני מרון)

על פי האימון אתמול, תרגל בן שמעון מערך עם שלושה בלמים, כאשר להרכב יחזור הבלם האוגנדי טימותי אוואני לצידו של ניר ברדע, וההתלבטות היא בין גיל כהן לדודי תירם. בן שמעון מודע למשחק האגפים הפורה של מכבי תל אביב ותרגל סגירות על יונתן כהן ועומר אצילי מימין ומשמאל.

מי שייעדר מה-11 הוא מלך שערי הקבוצה שלומי אזולאי שסובל ממתיחה בשריר הרגל ויעשה מאמץ על מנת להיכלל בסגל. במקומו של אזולאי ישחק פיראס אבו עקל, לו תהיה משימה להיצמד לאייל גולסה, בו רואים באשדוד כשחקן המסוכן ביותר של מכבי תל אביב. שגיב יחזקאל יוצב כחלוץ המרכזי ולצידו יוצבו דין דוד וחמודי כנעאן.

הרכב משוער: רועי משפתי, יצחק אספה, ניר ברדע, טימותי אוואני, גיל כהן (דודי תירם), מונטרי קמאהני, פיראס אבו עאקל, רועי גורדנה, חמודי כנעאן, דין דוד, שגיב יחזקאל.

חוזר באופן רשמי לכדורגל הישראלי. רן בן שמעון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי