צפו בתקציר: בוזגלו חזר לכבוש, 1:2 להפועל ת"א על כפר סבא

שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב | אודי ציטיאט

הקשר עלה מהספסל לאחר חודשיים וחצי וסידר לאדומים ניצחון חמישי ברציפות בליגה על היריבה שהובילה משער של רייכרט ונתנה פייט גדול ב-9 שחקנים. ברשצקי השווה. קלינגר עם הפנים לפלייאוף עליון

(גודל טקסט)
לא פחות מ-7,500 אוהדים הגיעו היום (שבת) לאצטדיון המושבה המושבה ונהנו ממשחק נהדר שהיה בו הכל – קצב מהיר, פייט גדול (לפחות מחצית אחת), מהפך ודרמה, לצד הספקות המסוימים לגבי שיפוטו של אלי חכמון שהותיר את הפועל כפר סבא בתשעה שחקנים עוד לפני המחצית.
 
 
הפועל תל אביב המשיכה בכושר המצוין שלה עם ניצחון ליגה חמישי ברציפות ושישי בסה"כ שהשיגה 1:2 הפועל כפר סבא על אף שנקלעה לפיגור. בן רייכרט כבש בדקה השמינית בנגיחה נהדרת, מוטי ברשצקי השווה במהירות בדקה ה-16 ולפני ההפסקה הורחקו בזה אחר זה גרשון קופי ונועם גמון אחרי שביצעו עבירות על עומרי אלטמן.
 
במחצית השנייה ניר קלינגר ביצע חילוף כפול, ומאור בוזגלו עלה לדקות ראשונות מזה חודשיים וחצי. בוזגלו עלה רעב במיוחד ויחד עם פיליפה רודריגס וסטפן ספירובסקי שהמשיך בכושרו הטוב – הקל על האדומים מול כפר סבא שנתנה הכל אך התקשתה מן הסתם בשמונה שחקני שדה. בדקה ה-61 זה היה הרגע שלו. ספירובסקי בעט חזק מחוץ לרחבה, איתמר ישראלי הדף ובוזגלו הגיע במהירות לריבאונד כדי לכבוש שער שני העונה. הקשר התקבל באהבה על ידי חבריו כשהקהל שר לו "תישאר, תישאר", והאדומים פצחו בריקוד מיוחד יחד עם מוטי ברשצקי.

כמה הוא חיכה לרגע הזה (אודי ציטיאט)

חמישה ניצחונות ליגה רצופים לאדומים (אודי ציטיאט)

 

אמנם קשה לשפוט משחק נגד שמונה שחקני שדה והפועל די התקשתה בלא מעט דקות, אבל קלינגר המשיך בקצב צבירת הנקודות הנהדר שלו (7 ניצחונות ליגה ב-11 משחקים), ועם רודריגס ובוזגלו הסגל ההתקפי נראה עמוק. בשבוע הבא הפועל תרצה לחבר עוד ניצחון בדרך לפלייאוף העליון כשתארח את הפועל חיפה, רגע לפני שמצפה לה חודש קשה במיוחד.
 
הפועל כפר סבא מצידה רשמה הפסד שני ברציפות, ונראה שהתסריט חוזר על עצמו העונה – החניכים של אופיר חיים משחוקים לא רע בכלל אך בכל זאת נותרים עם המחמאות. כפר סבא רחוקה שתי נקודות בלבד מהקו האדום. היא יכולה לשאוב עידוד מתוספת הכוח שמוסיף רייכרט במרכז השדה ומכך שהקבוצה לא ויתרה עד לשריקת הסיום. לצערה של הקבוצה מהשרון, היריבה הבאה היא מכבי חיפה.


אופיר חיים כועס על אלי חכמון (אודי ציטיאט)

אופיר חיים וניר קלינגר (אודי ציטיאט)

הרכבים
הפועל כפ"ס: איתמר ישראלי, נועם גמון, סודיק אטנדה, טל מכלוף, אביב סולומון, גרשון קופי, בן רייכרט, עומר פדידה (דן עזריה, 46), וויליאם קיזיטו (טום שלח, 46), בובקר טראורה (יהב אפריאט, 77), בנג'מין קוקו.

הפועל ת"א: יואב ג'ראפי, עידן כהן(מאור בוזגלו, 55), רז שלמה,  איאד אבו עביד, מרווין פירסמן, שי איזן, סטפן ספירובסקי, רז כהן (פיליפה רודריגס, 55) , מוטי ברשצקי, עומרי אלטמן, מייקל אולהה (דני גרופר, 74)

מהלך המשחק:


אוהדי הפועל תל אביב. מרוצים ממה שהם רואים (אודי ציטיאט)

עומרי אלטמן סיכן כבר בדקה הראשונה כשקיבל כדור ארוך, הסתנן בין שני הבלמים והצליח לשחרר בעיטה חלשה אך החטיא את המסגרת. המארחת השתלטה על העניינים והובילה בדקה השמינית ובצדק כאשר בן רייכרט נגח נפלא לרשת לאחר הרמה של קיזיטו ולא חגג נגד האקסית, 0:1 לכפר סבא!


שחקני הפועל כפר סבא חוגגים שער מהיר (אודי ציטיאט)

קיזיטו חוגג עם מכלוף ופדידה. בישל בבכורה (אודי ציטיאט)

בדקה ה-15 האדומים השוו. התקפה מהירה בצד שמאל הסתיימה במסירה לאחור לעבר מוטי ברשצקי שבעט כדור חלש שהתגלגל לרשת. השער נפסל תחילה בשל טענה שגויה לנבדל מצד אך אלי חכמון בדק ב-VAR ואישר את השער, 1:1

כפר סבא נלחמה יפה ולא אפשרה לאדומים לשלוט בכדור. בדקה ה-23 אולהה עשה פעולה ראשונה טובה כשהשאיר בעקב לאייזן שבעט החוצה. בדקה ה-30 ברשצקי הרים כדור חופשי ואלטמן נגח נפלא לרשת אך שוב נפסל שער של הפועל בטענה לעבירה ברחבה. בדקה ה-34 טראורה ניסה את כוחו בבעיטה אדירה מחוץ לרחבה אך החמיץ את החיבורים.


שחקני הפועל תל אביב מקיפים את השופט (אודי ציטיאט)


האדומים חוגגים עם ברשצקי (אודי ציטיאט)

ברשצקי חוגג עם רז כהן ואלטמן. הקשר בכושר טוב (אודי ציטיאט)

האדומים חזרו להפעיל לחץ אך הסתפקו בהגבהות לרחבה ולא ממש הצליחו לסכן את השער. הדקות האחרונות עבור כפר סבא היו סיוט גדול. המארחת נותרה בתשעה שחקנים גרשון קופי ביצע עבירה מטופשת והורחק באדום ישיר. בהמשך נועם גמון ביצע עבירה מסוכנת על אלטמן, ספג צהוב שני והורחק. אופיר חיים זעם על השופט חכמון וזעם לעברו: "אתה גומר לנו את המשחק" והורחק בעצמו.

גרשון קופי ואלי חכמון. כפר סבא נותרה בתשעה שחקנים (אודי ציטיאט)


עומרי אלטמן נפצע במהלך התיקול (אודי ציטיאט)


נועם גמון מורחק (אודי ציטיאט)

בפתיחת המחצית השנייה רביד גזל ביצע חילוף כפול: הקפטן עומר פדידה הוחלף ובמקומו עלה לשחק דן עזריה. גם קיזיטו סיים את חלקו ובמקומו נכנס טום שלח. בדקה ה-51 כפר סבא יצאה מהר קדימה מצד ימין ושלח הגביהה לרחבה, קוקו פספס הזדמנות לכבוש.

קלינגר ראה שהפועל מתקשה מאוד וביצע חילוף כפול ומאוד התקפי: מאור בוזגלו עלה לשחק לראשונה מזה חודשיים וחצי וגם פיליפה רודריגס נכנס. רז כהן ועידן כהן הוחלפו.

בדקה ה-61 הקאמבק המרגש הושלם. סטפן ספירובסקי בעט חזק מחוץ לרחבה, איתמר ישראלי הדף, ומאור בוזגלו עט על הריבאונד וכבש. שער שני העונה לבוזגלו במשחקו הראשון מאז נובמבר! 1:2 להפועל תל אביב. האדומים רצו להמשיך ללחוץ וכעבור שתי דקות ברשצקי כמעט כבש בנגיחה, ישראלי הדף. כפר סבא ניסתה לא להרים ידיים. רייכרט המשיך לבלוט ובעט נהדר מחוץ לרחבה אך הכדור חלף מעל השער. 

מאור בוזגלו. הגיבור של האדומים (אודי ציטיאט)

בדקה ה-81 האדומים חשבו שהם סגרו עניין. שיתוף פעולה נפלא בין בוזגלו ואלטמן הסתיים בבעיטה אדירה של האחרון למשקוף, ואל הריבאונד הגיע במהירות שי אייזן שחק לרשת שער בכורה בליגת העל, אלא שחכמון פסל את השער משום שאלטמן היה בנבדל קטן בתחילת המהלך. אפריאט המחליף ביצע מהלך גדול על חשבון פירסמן, הסתדר לבעיטה אבל הכדור הלך למרכז השער ויואב ג'ראפי הסתדר עם הבעיטה בקלות. עד לסיום הפועל התרשלה בניסיון להכריע את המשחק אבל נשמה לרווחה עם שריקת הסיום.


שחקני הפועל תל אביב חוגגים (אודי ציטיאט)

איתמר ישראלי מאוכזב (אודי ציטיאט)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי