רוני לוי עקץ את אוהדי בית"ר והתייחס למותו הטראגי של בראיינט

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

מאמן הירושלמים דיבר על שריקות הבוז של האוהדים אחרי ה-0:1 על נס ציונה: "שיזכרו שבעונה שעברה נשארו בליגה 5 מחזורים לסיום. בראיינט? אחד בדורו, עצוב מאוד". תורג'מן: "צריכים איכות"

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים רשמה הערב (ראשון) ניצחון ליגה שני ברציפות, כאשר גברה 0:1 על סקציה נס ציונה בטדי וצימקה את הפער (לפחות באופן זמני) ממכבי חיפה השנייה בטבלה לשלוש נקודות בלבד. המאמן המנצח, רוני לוי, דיבר בסיום המשחק והתייחס למותו הטראגי של אגדת הכדורסל קובי בראיינט: "שמעתי עכשיו את הבשורה המרה הזו. זה עצוב מאוד, מדובר בספורטאי על, אחד בדורו. אין לי מילים, עצוב מאוד".
 

האם הוא מרוצה מהיכולת של קבוצתו: "אני בהחלט מרוצה. עברנו שבועיים מאוד קשים מבחינת סגל השחקנים עם הרבה פצועים ומורחקים. מאוד חששתי לפני שני המשחקים האחרונים והוצאנו בסופו של דבר שש נקודות. אני מרוצה מהתוצאה, פחות מהדרך, אבל לא ציפיתי לכדורגל גדול היום. נס ציונה נלחמת על החיים שלה. אם היינו יותר מרוכזים בחצי הראשון והיינו כובשים את השני היה לנו קל יותר, אבל זה נהיה יותר קשה כשנס ציונה נכנסה למשחק במחצית השנייה".
 
 
שריקות הבוז של הקהל בסיום: "לדעתי הם שרקו בוז כי הם נזכרו בזה שבעונה שעברה הם נשארו בליגה בחמשת המחזורים האחרונים", ענה בציניות המאמן.
 
 
"אנחנו רוצים כל הזמן להתקדם", הוסיף לוי. "תמיד אני שואף להגיע לטופ, אבל צריך להיות ריאלי עם מה שיש לנו. אנחנו תלויים לא מעט ברכש שנעשה. עזב אותנו השחקן אולי הכי טוב בארץ (גדי קינדה). לקבוצות גדולות קשה להתמודד כששחקנים טובים עוזבים אותם, אז בוודאי לנו יהיה קשה להתמודד עם הסגל הקצר שלנו".


רוני לוי (דני מרון)

אופיר קריאף, כובש השער היחיד במשחק, סיפר: "תמיד כיף לכבוש, אבל שלוש הנקודות שהרווחנו יותר חשובות. אנחנו עם הפנים קדימה לעבר המשחק מול בני יהודה ביום ראשון הבא. נס ציונה קבוצה מאוד טובה, זה שהיא נמצאת במקום שהיא נמצאת זה לא אומר שהיא לא טובה, היא ניצחה את הפועל באר שבע ועשתה תיקו עם מכבי תל אביב. אנחנו לוקחים את שלוש הנקודות, שמחים ששמרנו על שער נקי ונשפר את מה שצריך לשפר".

"יוסי בניון ורוני לוי עשו פה בנייה מדהימה של סגל", הוסיף הקשר. "יש כאן חדר הלבשה מהטובים שהייתי בו. אסור לשכוח איפה היינו בעונה שעברה ואיפה אנחנו נמצאים עכשיו. זה תהליך, וכיף יותר לעבור אותו כשאתה מנצח".

קריאף חוגג את השער (דני מרון)

המאמן המפסיד, עמיר תורג'מן: "אני יוצא מאוד מאוכזב מהמשחק. אנחנו חייבים עוד שחקן התקפה, בטח כשרז שטיין פצוע. ככה יהיה לנו מאוד קשה, אם לאת היה לנו איכות בהתקפה ימשיך להיות לנו מאוד קשה".

האם הוא לוקח דברים טובים מהמשחק: "בוודאי. ברבע השעה הראשונה היינו בהלם. בחצי השני העזנו יותר ויצאנו קדימה בצורה טובה. בית"ר רצתה בסוף שהמשחק יסתיים. יש שיפור עצום מהמשחק הראשון בין הקבוצות העונה, בו הפסדנו 4:0, אבלך זה לא מספק אותי. צריך איכות. אתה משחק בשביל להבקיע גולים. השחקנים נתנו את הכל, אבל אם אין לך איכות אז זה קשה מאוד. אני מקווה שנצליח עוד השבוע להחתים שחקן שיהיה לנו עוד כלי התקפי שישאיר אותנו בליגה. גם ההנהלה וגם כולנו צריכים לעשות מאמצים כדי שזה יקרה".

התקרית עם מוסא מאזו, שבדקה ה-82 דרש ממנו להתחלף: "שאלתי אותו מה קרה ואם זה בגלל משהו שקשור לגזענות, אני שמח שזה לא המצב. היה דין ודברים בינו לבין שחקנים של בית"ר ואמרתי לו שהדבר הכי טוב עבורו יהיה להבקיע שער. שחקנים צריכים לדעת להתמודד עם קשיים. למאזו היה משחק טוב, אבל חלוץ בסוף צריך להבקיע שערים".


עמיר תורג'מן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי