בדרך למכבי חיפה? האשק סירב לצאת למחנה של ספרטה בספרד

מרטין האשק
מרטין האשק | ספרטה פראג

הקבוצה הצ'כית זעמה על הקשר, שנחשב למועמד המוביל לחזק את קבוצתו של מרקו בלבול: "צעד חסר תקדים ולא מקצועי, מרטין צריך להיות מוכן לשאת בתוצאות ובהשלכות"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

האם מכבי חיפה על סף צירופו של מרטין האשק? היום (שני) הקשר, שנחשב למועמד המוביל להצטרף לירוקים, סירב לצאת למחנה האימונים של ספרטה פראג בספרד וככל הנראה עשה צעד נוסף בדרך למעבר המסתמן לכרמל. "מדובר בצעד חסר תקדים ולא מקצועי של שחקן שהפר את חובותיו לקבוצה וצריך להיות מוכן לשאת בתוצאות ובהשלכות של מעשיו. נגיב בהרחבה על המצב בשעות הקרובות", כך נמסר בהודעה הרשמית שפורסמה על ידי הקבוצה הצ'כית.

כפי שפורסם כאן באתר, האשק כבר הודיע לראשי ספרטה פראג שהוא מעוניין לעבור למכבי חיפה, עליה קיבל המלצות חמות בעיקר מהאקס ג'ורג' מנדז'ק. כזכור, הירוקים הגיעו להבנות עם הקשר לגבי תנאיו, אולם מול קבוצתו טרם נרשמה פריצת דרך. ראשי המועדון מהכרמל שיפרו את הצעתם והיו מוכנים לשלם כמיליון יורו עבור השחקן, אך הסכום לא סיפק את הצ'כים ובשלב זה המגעים בין הצדדים נתקעו.

למרות זאת, בצ'כיה מעריכים כי בסופו של דבר הלחץ של מכבי חיפה ורצונו של השחקן יכריעו. בכרמל הבהירו להאשק כי הם אינם מתכוונים לחכות זמן רב והודיעו שיעברו למועמדים הבאים אם העסקה לא תושלם בקרוב. הקשר, שנחשב לאחד משחקני המפתח של ספרטה, רשם העונה חמישה שערים וארבעה בישולים ב-16 הופעות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי