במכבי חיפה הציבו דד ליין להחתמת מרטין האשק

מרטין האשק
מרטין האשק | ספרטה פראג

לאחר שהגישו הצעה משודרגת, הירוקים ימתינו לקשר ספרטה פראג עד תחילת השבוע הבא ויעברו במידת הצורך למועמד הבא. שמו של טראורה עלה. במועדון מרוצים מעסקת קסטיאנו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי צירופו של ליו קסטיאנו, במכבי חיפה רוצים להתחזק בשחקן נוסף והמועמד המוביל להגיע הוא קשר ספרטה פראג מרטין האשק. בימים האחרונים התנהלו בין הצדדים מרתון שיחות, אולם עדיין קיימים פערים כספיים בין הירוקים לבין הקבוצה הצ'כית, כשגם מול השחקן עצמו – שהביע את רצונו לעבור לישראל – הפרטים טרם סוכמו, אך במקרה שלו מדובר בפערים קטנים יותר.

לאחר שהגישה לספרטה פראג הצעה משודרגת עבור האשק, מכבי חיפה מחכה להחלטה סופית ומתכננת להמתין לקבוצה הצ'כית רק עד תחילת השבוע הבא. אם המגעים לא יבשילו עד אז, הירוקים יעברו לבחון מועמדים נוספים. אחד השמות שעלו במקרה כזה הוא של בובקאר טראורה מהפועל כפר סבא – שנמצא גם על הכוונת של הפועל באר שבע – ובכרמל כבר גיששו מול השחקן לגבי מעבר אפשרי, אולם הסכום הגבוה שקבוצתו צפויה לדרוש עלול לטרפד את המהלך.

בחזרה לקסטיאנו. במועדון הביעו שביעות רצונות גדולה מהחתמתו של המגן, שהספיק לערוך את האימון הבכורה שלו הבכורה וממתין כעת לשחרור הבינלאומי שצפוי להגיע ביום שני. במכבי חיפה ציינו כי הספרדי נמצא בכושר גופני טוב, אך העובדה כי לא שיחק לאחרונה תוביל לכך שהוא ככל הנראה ייכנס לעניינים בהדרגה. שחקן נוסף שצפוי להצטרף בקרוב לאימונים הוא השוער ג'ו קוזמינסקי שנחת בישראל וצפוי לעבור בדיקות רפואיות לפני שיחתום רשמית בכרמל.

היום (שישי) זכו שחקני מכבי חיפה למנוחה ומחר הם יגבירו את הקצב לקראת המשחק המרכזי של המחזור ה-19 באצטדיון בלומפילד מול בני יהודה (שני ב-20:15), כאשר הירוקים יגיעו להתמודדות לאחר המשחק של מכבי תל אביב שתארח את מ.ס אשדוד ותנסה להגדיל זמנית את הפער בפסגת ליגת העל לשבע נקודות. 

ליו קסטיאנו במהלך אימון הבכורה בכרמל (מכבי חיפה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי