ירדן שועה צרח במסדרון בבלומפילד: "נמאס לי להיות במכבי חיפה"

ירדן שועה
ירדן שועה | אריאל שלום

החלוץ התעמת עם עוזר המאמן פול גרובס, השליך את חולצתו והבהיר כי ברצונו לעזוב. בלבול התייחס לאי שיתופו: "החלטה מקצועית לטובת הקבוצה". אשכנזי: "זה לא סוד, רוצים אליפות"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ניצחון ליגה שלישי ברציפות למכבי חיפה, שגברה הערב (שני) 1:3 על בני יהודה בבלומפילד והורידה את הפער ממכבי תל אביב לארבע נקודות בתום המחזור ה-20 בליגת העל. מתן בלטקסה (27, עצמי), יובל אשכנזי (31) וניקיטה רוקאביצה (93) כבשו לזכות הירוקים, שספגו שער נפלא מרגליו של אריאל לזמי (82) ונלחצו בדקות הסיום.

מי שהעיב על הניצחון ו"גנב" את ההצגה היה שוב ירדן שועה, שרתח על כך שהמאמן מרקו בלבול לא שיתף אותו. החלוץ, שהשתתף בחגיגות עם הקהל אך ירד די מהר לחדר ההלבשה, צרח על אנשי המועדון במסדרון: נמאס לי להיות במכבי חיפה! נמאס לי מהמצב הזה! לא בא לי להיות פה יותר!". מי שניסה להרגיע את השחקן הוא עוזר המאמן פול גרובס, אך שועה היה עצבני במיוחד ובין השניים נמנע עימות פיזי על ידי גורמים שנכחו במקום. בחדר ההלבשה השחקן זרק בזעם את חולצתו והבהיר לחבריו כי ברצונו לעזוב. במהלך החודשים האחרונים כבר ביקש החלוץ לעזוב את מכבי חיפה, אך כזכור נשיא המועדון יעקב שחר פסל את האפשרות על הסף.

המאמן מרקו בלבול התייחס לכך ששועה שוב לא שותף: "יש לי 20 שחקנים בסגל וכולם חשובים לי ויקרים לי באותה מידה. ההחלטות שלי הן מקצועיות בלבד והן נטו לטובת מכבי חיפה. אני סומך על השחקנים שלי שיידעו להילחם על מקומם כמו שהם עושים עד עכשיו".

בלבול סיכם את המשחק: "הבקענו שלושה שערים במשחק חוץ קשה מאוד ושיחקנו באינטנסיביות בחצי הראשון. החצי השני היה פחות טוב ואיבדנו כדורים בקלות. הם תקפו אותנו בגלים-גלים, אבל אני שמח שעברנו משחק חוץ קשה ולקחנו שלוש נקודות יקרות. בכדורגל כלום לא גמור עד שזה לא גמור והיום קיבלנו את ההוכחה לכך. לפעמים יש כאוס במגרש ואתה לא מוצא את עצמך. אין ספק שזה היה חצי לא טוב שלנו אבל ידענו להרוג את המשחק וניצחנו אותו".


מרוצה מהנקודות, פחות מהמחצית השנייה. מרקו בלבול (אריאל שלום)

על שחקני הרכש שהצטרפו: "הגיע שוער שיחליף את גיא חיימוב שעבר ניתוח והצטרף מגן ימני שהוא המחליף של רז מאיר שנותח גם הוא. במועדון כמו מכבי חיפה, אתה צריך שיהיו לפחות שני שחקנים ברמה טובה על כל עמדה, וזה מה שאנחנו עושים".

על מרטין האשק, שעשוי להצטרף בקרוב: "מדברים על הרבה שמות, כרגע אין שום דבר".

היכולת של ג'וש כהן: "הוא היה קר רוח בצורה מדהימה, איש המשחק מבחינתי. אני גאה בו על העצירות ועל השקט. יש לנו סגל טוב שאני מאוד מאמין בו".

מאבק האליפות: "הדבר הכי חשוב זה שאנחנו משחקים כדורגל טוב, מבקיעים הכי הרבה גולים והקהל שלנו נהנה – זו המטרה המרכזית. יש כאן קבוצה תוססת ולוחצת. אנחנו שולטים ברוב המשחקים וזו מכבי חיפה שאני רוצה לראות. אנחנו מסתכלים צעד-צעד, צנועים ולא חושבים רחוק".


איש המשחק של מרקו בלבול, ג'וש כהן (אריאל שלום)

יובל אשכנזי, שכבש העונה שבעה שערי ליגה ו-11 בכל המסגרות, הוסיף: "קודם כל אני עובד קשה בשביל זה ואולי חושבים שלא ציפיתי, אבל אני תמיד מצפה ושואף להכי טוב שיש. צריך להחמיא לחבריי שבזכותם אני נותן את הגולים ואני שמח על כך".

הפך להיות שחקן לגיטימי במכבי חיפה, עד לפני כמה שנים התקשורת לא חשבה כך: "לא מסתכל על זה כך, כל יום מכין את עצמי למטרות שלי ועובד קשה כדי להתקדם ולהצליח בכל מקום שאני נמצא. שמח שזה הולך בצורה טובה".

החצי השני זו לא הייתה מכבי חיפה שהאוהדים רוצים: "חשוב לי להגיד שהיה דיבור שאנחנו לא מבקיעים בחצי הראשון, פתאום זה התהפך ואני אישית עשיתי הכנה מנטלית כדי לגרום לזה לקרות. יש הרבה דברים שצריך לשפר ולתקן בחצי השני. צריך להסתכל על הווידאו וללמוד מהטעויות כמו בכל שבוע, כדי להשתפר ולהיות טובים יותר".

הפער ממכבי תל אביב: "אנחנו מסתכלים על עצמנו, חושבים איך לקחת שלוש נקודות בכל שבוע ואחרי זה אלוהים גדול. כולנו רוצים לקחת אליפות, זה לא סוד".


עונת שיא בקריירה. יובל אשכנזי (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי