באר שבע מוכנה: "לא נהיה תפאורה בהצגה של מכבי ת"א"

יוסי אבוקסיס, נייג'ל האסלביינק
יוסי אבוקסיס, נייג'ל האסלביינק | לירון מולדובן

דריכות שיא בבירת הנגב לקראת הקרב הגדול בטרנר: "ברור שמכבי פייבוריטית". אוהדים הגיעו לדרבן את השחקנים. ספורי, קלטינס וטאהא ייעדרו, האסלביינק יפתח. וגם: הקאמבק של מליקסון

(גודל טקסט)

דריכות שיא בהפועל באר שבע לקראת משחק הבית מחר מול האלופה ומוליכת הטבלה, מכבי תל אביב. לצד ההתעסקות בפרשת הנהמות הגזעניות אל עבר שחקני קריית שמונה ביום שבת והניסיונות לחזק את סגל הקבוצה לפני סגירת חלון העברות, בבאר שבע מתרכזים בהתמודדות המסקרנת מחר באצטדיון טרנר מול הצהובים.

אתמול (שני) הגיעו מספר אוהדים למתחם האימונים של הקבוצה בצפון העיר כדי לדרבן את השחקנים במהלך האימון שנערך באותה השעה. "זה הולך להיות משחק קשה מול הקבוצה הכי טובה בארץ, אבל אנחנו לא נהיה תפאורה בהצגה של מכבי", אמר לספורט1 שחקן בקבוצה שהוסיף: "ברור שמכבי פייבוריטית. הם עוד לא הפסידו העונה בליגה ובקושי ספגו. זו הולכת להיות משוכה מאוד גבוהה, אבל עם הקהל הגדול שלנו שידחוף אותנו בטרנר, אפשר לעשות את זה".

המאמן יוסי אבוקסיס יצטרך להסתדר ללא רמזי ספורי שפרק את הכתף במשחק מול קריית שמונה, הקשר האחורי דוד קלטינס שירצה עונש הרחקה בגין צבירת חמישה כרטיסים צהובים והבלם לואיי טאהא שימשיך להעדר עקב הדלקת ממנה הוא סובל במפרק הירך. את מקומו של ספורי בהרכב צפוי לתפוס חנן ממן ובאשר למחליף לקלטינס, ניתן עדיפות לנאור סבג.
 

מרואן קבהא, ישחק למרות שהוא סובל מרגישות בשריר המפשעה. בחלק הקדמי אבוקסיס עשוי לערוך שינוי אחד כאשר נייג'ל האסלביינק יעלה ב-11 על חשבונו של ניב זריהן. במהלך השבוע המאמן התלבט גם לגבי המערך ובדק אפשרות לפתוח עם שלושה בלמים כדי לעבות את מרכז ההגנה. בשל החיסורים הרבים בסגל, הבלם שיר צדק, עשוי להיכלל בסגל לראשונה העונה בליגה.


יוסי אבוקסיס. חיסורים משמעותיים בסגל באר שבע (מאור אלקסלסי)


המשחק מחר בערב יהווה גם אתגר גדול לכוחות הביטחון. לצד המשחק באצטדיון טרנר שאמור להיות מלא עד אפס מקום ב-16 אלף צופים, בהיכל הקונכייה שנמצא בקו אווירי של כ-300 מטרים משם יערך הפסטיגל, אליו צפויים להגיע כ-3000 ילדים עם הוריהם. לצורך כך הוחלט כי כמה מאות סדרנים ו-250 שוטרים ישמרו על הסדר באזור קריית הספורט, כאשר העירייה הכשירה חניון מאולתר שיכיל 700 מקומות חנייה נוספים.

בקבוצה ממשיכים במאמצים להתחזק כאשר לצד המשא ומתן עם אוסטריה וינה באשר לחלוץ אלון תורג'מן, הוצעו לבאר שבע מספר שחקנים זרים הן בקישור והן בהתקפה. אבוקסיס בוחן את האפשרות יחד עם הצוות שלו ומתכנן לקבל החלטה בעניין כבר בימים הקרובים.

בתוך כך, מאור מליקסון שהודיע בתחילת החודש על פרישה מכדורגל בגיל 35, חוזר לככב על כר הדשא. מליקסון לקח במשחק הנצחה לזכרו של שמעון (שימי) רוימי ז”ל, שנרצח בשנת 2016 בפיגוע בתל אביב. במשחק שנערך באצטדיון באופקים. מליקסון השלים 90 דקות ואף הוביל את אופקים לניצחון 3:5 על כוכבי “ליגה משלנו”. במקביל, מליקסון אף צורף לסגל של קבוצת הוותיקים של הפועל באר שבע. בסגל קבוצת הוותיקים נמצאים בין השאר גם מנהל הפועל באר שבע, אביתר אילוז וקפטן העבר, סתיו אלימלך.


מאור מליקסון. שיחק בקבוצת הותיקים של באר שבע (דני מרון)

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, מיגל ויטור, עמית ביטון, אורן ביטון, מרואן קהבא, נאור סבג, ז'וסואה, חנן ממן, נייג'ל האסלביינק, ובן שהר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי