הפועל ת"א העבירה מסר לחיפה: "רוצים את שועה", דגני לא התאמן

ירדן שועה
ירדן שועה | אריאל שלום

האדומים מפנטזים על החלוץ וישמחו לקבלו עד לתום העונה. בחודרוב מאמינים כי 12 אלף אוהדים יגיעו למשחק בשבת נגד הפועל חיפה (19:45, ספורט3). הקפטן בספק. שביעות רצון מהשיפור של אולהה ורודריגס באימונים

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב יעקבו הערב אחרי המשחק בין הפועל באר שבע ומכבי תל אביב כאשר האדומים רחוקים רק ארבע נקודות מהקבוצה של יוסי אבוקסיס. בחודרוב מתחילים לפנטז, אולי, על צמצום הפער, על אף שהמאמן ניר קלינגר וכן אנשי הצוות המקצועי מדברים ברוח אחרת בפני התקשורת, ואחרי חמישה ניצחונות ליגה רצופים האופטימיות גדולה. ביום שבת הפועל תארח את הפועל חיפה באצטדיון בלומפילד (19:45, שידור ישיר בספורט3).

האדומים רוצים לחזק את הסגל בשחקן נוסף בחלק הקדמי, כדי לעמוד במטרות החדשות, ובחודרוב מפנטזים על צירופו של ירדן שועה. האדומים העבירו מסרים שישמחו לקבל את החלוץ עד לסיום העונה על אף שנראה שמכבי חיפה לא תוותר עליו. "ברור שזה לא פשוט, אבל נמתין להתפתחויות ונשמח אם תיווצר הזדמנות לצרפו".

ובחזרה למשחק – הקפטן אוראל דגני שנפצע במהלך הניצחון נגד הפועל רעננה והחמיץ את המשחק האחרון נגד הפועל כפר סבא בשל פציעה, לא התאמן היום (רביעי) ולמרות שההחלטה תתקבל בבוקר המשחק, הסיכויים שיחזור ל-11 די נמוכים. צריך לזכור שבמחזור לאחר מכן מצפה לאדומים משחק קשה נגד מכבי חיפה בסמי עופר.


דגני ובוזגלו. הקפטן עשוי לשוב להרכב, הקשר מתקרב (מאור אלקסלסי)

בקבוצה מרוצים מההתקדמות ביכולת של מיקל אולהה במהלך האימונים וכן הקשר פיליפה רודריגס שכבר הפגין ניצוצות אך לא פתח בהרכב במחזור האחרון. יואב ג'ראפי עתיד להמשיך בין הקורות, כשכזכור נגד כפר סבא הוא שיחק עם חבישה מיוחדת על האצבע הפצועה. אריק ינקו יזכה למנוחה נוספת בשל הפציעה. מאור בוזגלו, כובש שער הניצחון, ייכלל בסגל כמובן ובהפועל אמרו שהוא מתקרב להרכב.

באסיפת השחקנים אמר המאמן קלינגר, שניצח בשבעה מ-11 משחקי הליגה שלו על הקווים: "אנחנו ממשיכים בדיוק אותו דבר – עם אותו הרעב ואותה התשוקה לנצח, אסור להוריד את הרגל מהגז. אין משחקים קלים, וכל משחק מחייב מוטיבציית שיא וחיבור קבוצתי".

לאור התוצאות האחרונות, בהפועל מאמינים שיגיע קהל רב למשחק הקרוב. ביום שבת האחרון הגיעו 6,500 אוהדים למשחק החוץ נגד כפר סבא במושבה וכעת במועדון מצפים ל-12 אלף אוהדים שיגיעו לתמוך, מספרים שלא הציגו האדומים העונה להוציא את משחק הפתיחה של בלומפילד המחודש נגד מכבי נתניה וכן נגד הקבוצות הגדולות.

אוהדי הפועל תל אביב (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי