מקורבים לשועה אישרו: חוגג הסכים לשלם את השקעת שחר

ירדן שועה
ירדן שועה | אריאל שלום

הבעלים שוחחו וכעת מחכים להחלטתה של מכבי חיפה. בית"ר צפויה לצרף גם קשר זר שיחליף את קינדה, בניון יכריע לגבי עטר לאחר הפנייה למכבי ת"א. קונטה חזר לאימונים מלאים ותורגל כבלם, בן חיים פצוע

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים להוטה לסיים את חלון ההעברות בינואר עם חיזוק משמעותי. משה חוגג, כך נראה, יהיה מוכן לצרף בסופו של דבר שני שחקנים, אחד ישראלי ואחד זר. מקורבים לעסקת ירדן שועה אישרו כי בית"ר ירושלים הציעה למכבי חיפה לשלם את מלוא הסכום בו נרכש לפני שנה מבני יהודה. גם בשני המועדונים לא הכחישו את הדברים שעלו בשיחה בין יעקב שחר לחוגג אך ממתינים להחלטה של בעל הבית של הירוקים.

בקבוצה עדיין ממתינים לאלירן עטר, אבל במקביל מאמינים שעד תחילת השבוע ינחת קשר זר כמחליף לגדי קינדה. אחרי הפניה למכבי בעניינו של החלוץ, במועדון ממתינים להחלטה סופית של יוסי בניון משום שהמנהל המקצועי מחכה גם לשחקן התקפה זר.

במקביל, בית"ר החלה בהכנות לקראת המשחק הקרוב נגד בני יהודה (ראשון, 20:00, שידור ישיר בספורט2). המאמן רוני לוי עדיין לא תרגל את ההרכב, אבל העובדה שאנטואן קונטה עורך אימונים מלאים אמורה להחזירו ל-11. הקבוצה מהבירה סובלת מבעיות בהגנה שכן דיוגו ורדסקה ייעדר בשל כרטיסים צהובים וטל בן חיים עדיין פצוע. המשמעות: אם בן חיים לא יחזור מחר, קונטה עשוי לפתוח כבלם לצד אור זהבי כששי קונסטנטין יישאר כמגן ימני ומקס גרצ'קין ישחק בשמאל. 

אנטואן קונטה. יחזור להרכב ויפתח במרכז ההגנה (דני מרון)

פרדי פלומיין חוזר לסגל לאחר ההשעייה בשל התקרית עם אוהדי מכבי תל אביב וגם הוא בתמונת ההרכב, במקומו של לירן רוטמן. בכל הקשור לשלומי אזולאי, החלוץ הגיע לבית וגן אך מתאמן רק בצורה חלקית, ולכן קיים ספק לגבי שיתופו במשחק הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי