לא מוותר: חוגג שוב יפנה למכבי חיפה בעניין שועה, עטר עדיין על הפרק

ירדן שועה
ירדן שועה | אריאל שלום

הבעלים של בית"ר הציע לשחר לשלם את כל הכספים שהשקיע בשחקן עד כה. במקביל, במועדון מוכנים להציע לחלוץ מכבי ת"א חוזה לעונה וחצי אך בשכר נמוך. החלטה הסופית תתקבל עד סוף השבוע

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

האם בית"ר ירושלים תהיה חתומה על ההעברה הגדולה של חלון ההעברות בחורף בליגת העל? בהחלט יכול להיות שכן. הקבוצה מהבירה מרגישה שניצבת בפניה הזדמנות גדולה לחיזוק ההתקפה. הקהל בטדי שוב מפנטז על אלירן עטר או ירדן שועה.

במועדון מנסים לקדם מאז החודש שעבר את עסקת אלירן עטר. אלא שבמקרה של החלוץ ההחלטה הסופית אמורה להתקבל ביומיים הקרובים ובמקביל, גזרת ירדן שועה שעלתה אתמול שוב לכותרות תוביל לשיחה נוספת בין בעלי המועדונים, משה חוגג ויעקב שחר.

מקורבים לעסקה טוענים שחוגג הציע לשחר, בשלוש שיחות שונות שקיימו השניים, להשקיע את כל הכסף ששילם על שועה עד כה, רכישת הכרטיס והשכר, כדי שיעבירו לבית"ר. בבית"ר מניחים שאולי שחר, שסירב לשחררו בשיחות הקודמות, ישנה את דעתו.

לגבי עטר, שעל מועמדותו פורסם בספורט 1 בחודש שעבר, במועדון מוכנים להציע חוזה לעונה וחצי, כפי שעטר רוצה, אך בשכר מופחת. לוי ובניון אמורים להחליט עד מחר על איזו עסקה ללכת. במקביל, הם בודקים את אופציית שחקן ההתקפה הזר ומניחים שעד סוף השבוע יסגרו שחקן כזה בכפוף לאור ירוק מחוגג.

אלירן עטר. מתקרב לבירה? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי