ולדימיר איביץ': "מאבק האליפות תלוי רק בנו"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | דני מרון

המאמן לא לקח קשה את איבוד הנקודות בטוטו טרנר: "המשחק היה יכול להיגמר 0:5, דרסנו אותם". אבוקסיס: "מי שחושב שאפשר להפוך קבוצה בינאור טועה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב איבדה היום נקודות יקרות במאבק האליפות נגד מכבי חיפה, כשלא הצליחה להכניע את הפועל באר שבע בטוטו טרנר והסתפקה בתיקו 1:1. למרות שער יתרון של צ'יקו, טעות נוראית בהגנה של הצהובים הובילה לשוויון של ניב זריהן. ולמרות זאת, מאמן האלופה, ולדימיר איביץ' לא כל כך התרגש מאיבוד הנקודות:
"הגיע לנו יותר אבל זה הכדורגל. פספסנו הרבה הזדמנויות, התוצאה הייתה יכולה להיות 0:5,6. אנחנו יצרנו, היינו הקבוצה הטובה יותר. אני לא יכול להיות מרוצה מהמחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה נראינו הרבה יותר טובים. אבל זה קורה, זה רק משחק אחד, אם נשחק כמו במחצית השנייה הכל יהיה בסדר"

 
מה היה חסר: "רק הגול. כי היו לנו כמה מצבים לסיים את המשחק כמו שרצינו, אבל לפעמים מפספסים את המצבים הקלים ואחרי זה ספגנו, לא ראיתי את הגול אבל כנראה היה בלבול בהגנה שלנו וניצלו את זה"
 
מתקשה נגד יוסי אבוקסיס: "אני לא יודע. שיחקנו היום נגד באר שבע שזכתה בשלוש אליפויות בחמש השנים האחרונות אבל הם בזבזו זמן ברבע השעה האחרונה, ועמדו עם עשרה שחקנים מאחורי הכדור. אני חושב שדרסנו אותם היום"

 

לא מודאגים ממכבי חיפה במאבק האליפות: הוא תלוי רק בנו כרגע, כי אנחנו שולטים בעצמנו ובמצב שלנו, אנחנו צריכים לאסוף את כל הנקודות, אנחנו נילחם עד הסוף, משחק אחרי משחק. ננוח אחרי היום ונתכונן לקרב הבא. אם נשחק כמו במחצית השנייה ונמשיך ככה הכל יסתדר"

 
כובש שער היתרון, צ'יקו אופאדו אמר לאחר המשחק: "חבל שהשער לא היה מספיק, במצב היחידי שהיה להם במשחק הם כבשו. אבל אני מקווה שננצח במשחק הבא. אנחנו מאוד מאוכזבים, במחצית השנייה קיבלנו הרבה הזדמנויות להרוג את המשחק, לא ניצלנו את ההזדמנויות שלנו. לא אכפת לנו ממכבי חיפה או משום קבוצה, אכפת לנו מעצמנו. אנחנו צריכים לדחוף את עצמנו יותר"
 
באיזו עמדה הוא מעדיף לשחק: "זה תלוי במאמן. איפה שיציבו אותי אני אשמח"
 
האם מכבי תל אביב תזכה באליפות: "אני לא יודע עכשיו, אנחנו נצטרך לעבוד ממש קשה עד הרגע האחרון. זה כדורגל, כל דבר יכול לקרות. כולנו מאוכזבים, במשחק הבא נגד רעננה ננסה לנצח שוב"
 
המטרות האישיות שלו: "אני לא חושב על המטרות שלי, או כמה שערים אני אכבוש. אני רק רוצה להשתפר, אני רוצה שהקבוצה תהיה שמחה, אני רוצה לבשל ולעזור, אין לי מטרות אישיות"
 

צ'יקו אופאדו. שער היתרון לא הספיק (דני מרון)
 

יוסי אבוקסיס, מרוצה מהתוצאה: "אפשר לחלק את זה לשנים, שיחקנו נגד קבוצה ששולטת בליגה בצורה ברורה. התאכזבתי הרבה מקבלת ההחלטות שלנו, מאוד אכזב אותי לראות אותנו חשופים ב-1:1 ואת מכבי תל אביב מגיעה לשלושה מצבים, זה היה מאוד מאכזב כמאמן, אבל אני חושב שאם מסתכלים על התוצאה הסופית זה לא כזה גרוע".

ה-DNA ההתקפי של באר שבע: "אני חושב שזה עניין של השחקנים שעומדים לרשותך. לא היה לנו את קלטינס, ולא את עדן שמיר שעזב, היה לנו היום קשר אחורי אחד. בקו של ארבעה שחקני הגנה מכבי תל אביב הגיעה להרבה מצבים". 

הדברים שחסרים לבאר שבע: "זה ברור שחסרים לנו הרבה שחקנים בסגל. מספר שחקנים עזבו, זר שהגיע ועזב לפני ששיחק, אנחנו מאוד מאוד דלילים, אבל דווקא במשחק כזה מגיע פרגון לשחקנים צעירים כמו יוספי, ששיחק פעם ראשונה מאז שהגעתי והוא לא אכזב אותי. צריך להתחזק, בינואר אין מציאות גדולות ומי שחושב שאפשר להפוך קבוצה טועה. אני לא רוצה להיתקע עם שחקנים לשנה הבאה".


יוסי אבוקסיס. התאכזב מהיכולת של קבוצתו (דני מרון)

ממה נובעת האכזבה: "אני חייב לציין שהייתי מאוכזב בעיקר מ-10 הדקות האחרונות. היו הרבה דברים שהייתי מרוצה מהם, במיוחד בכך ששמרנו אותם על 0 מצבים במחצית הראשונה. גם אנחנו לא היינו מבחינה התקפית טובים, הרבה שחקנים שלנו צריכים לתת יותר בחלק הקדמי, צריך לשפר את משחק ההתקפה שלנו, כמאמן לראות את הקבוצה שלך חשופה ב-10 דקות האחרונות אכזב אותי, אבל בגדול אני מרוצה מהרבה מאוד שחקנים".

ניב זריהן, כובש שער השוויון אמר לאחר המשחק: "כיף לי לכבוש אחרי שנקלענו לפיגור. לא אכפת לי שלא פתחתי, אמרתי שאני אכנס ואעשה את העבודה ואני שמח שהבקעתי. יש אווירה טובה בקבוצה, אנחנו מרגישים שינוי ומשחקים טוב בזמן האחרון, אני מקווה שנמשיך. רצינו להשיג יותר נקודות היום"

הפער ממכבי תל אביב: "לא חשבנו שככה תיראה העונה, אבל אסור להסתכל על זה. היום אנחנו במקום אחר, אנחנו צריכים להשתפר אבל אנחנו עדיין בתמונה של אירופה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי