בית"ר שיפרה את ההצעה לעטר. בניון במו"מ עם קשר זר

אלירן עטר
אלירן עטר | אודי ציטיאט

החלוץ של מכבי ת"א קיבל הצעה משודרגת ועשוי לחתום לשנה וחצי. המנהל המקצועי מחכה לסגירת חלון ההעברות באירופה. אנטואן קונטה תורגל כבלם, וארן צפוי לפתוח בחוד נגד בני יהודה

(גודל טקסט)
עוד לפני שהושג סיכום בין הצדדים ולפני ששוחרר רשמית ממכבי תל אביב, בית"ר ירושלים העבירה הצעה מתוקנת לסוכנו של אלירן עטר, אבי נימני, במטרה לסכם את תנאיו במועדון. ההצעה המשודרגת לא משתווה לשכרו הנוכחי של עטר אצל מוליכת הטבלה, אך נראה כי מעמדו המקצועי מהווה שיקול בהחלטה. החלוץ שלא זוכה לדקות משחק מאיביץ', אמור לקבל חוזה לעונה וחצי אם יחתום. יוסי בניון, כזכור, הוא החותמת האחרונה של עסקת עטר ונראה כי העסקה תלויה בעיקר בהחלטה הסופית שלו.

כזכור, אתמול גורמים במועדון המקורבים לעסקה אישרו כי משה חוגג הציע לשלם למכבי חיפה את כל ההשקעה הכספית על ירדן שועה, אך יעקב שחר מסרב בשלב זה למכור אותו אלא רק להשאילו.

 

אבל לא רק בגזרת עטר בית"ר מנסה להתקדם. יוסי בניון נמצא במגעים עם מספר שחקנים זרים והמטרה היא להנחית שחקן זר עד תחילת השבוע. חוגג נתן אור ירוק למהלך, אבל בבירה ממתינים להתפתחויות ביממה הקרובה משום שחלק מהזרים השיבו כי יסכימו להגיע לישראל רק אם יתברר שלא ימצאו קבוצה עד מחר, כשייסגר חלון ההעברות באירופה.


יוסי בניון. מחכה לסגירת חלון ההעברות באירופה (דני מרון)

בפן המקצועי, אנטואן קונטה מתאמן גם הבוקר ושוב תורגל כבלם. הסיבה לכך היא הפציעה של טל בן חיים וההיעדרות של דיוגו ורדסקה המוצהב. אור זהבי אמור לפתח לצדו. בקישור לוי לא ערך באימון אתמול שינויים נוספים. פרדי פלומיין וליוואי גרסיה שיחקו באותה קבוצה באגפים והם צפויים לפתוח בהרכב. אנתוני וארן הוא זה שתורגל בחוד, בזמן ששלומי אזולאי, המחלים מפציעה, ממשיך להגיע לבית וגן לקבלת טיפולים רפואיים.

רוני לוי עדיין לא ערך אסיפת שחקנים לקראת המשחק נגד בני יהודה (ראשון, 20:00 בספורט2) אך אתמול הבהיר לשחקנים את דרישותיו: הגברת קצב המשחק ושיפור הנעת הכדור. 

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי