רוני לוי: "עטר ושועה? רוצים שחקנים שיכולים לשדרג אותנו"

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

לפני בני יהודה (ראשון ב-20:00, ספורט2), מאמן בית"ר התייחס לנושא החיזוק: "כרגע קשה לנו מאוד להביא את השחקנים שאנחנו רוצים". על מיכאל אוחנה: "זה ייקח משהו כמו חודשיים"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים אמנם לא אומרים בקול רם את המילה 'אליפות', בטח לא לאור מצבת הפצועים ואחרי עזיבתו של גדי קינדה, אך ניצחון ביתי על בני יהודה (ראשון החל מ-20:00, שידור ישיר בספורט2) יוריד את הפער מהמוליכה מכבי תל אביב לשמונה נקודות בלבד בתום המחזור ה-21 בליגת העל.

אחרי שלושה ניצחונות רצופים בטדי (אחד בגביע ושניים בליגה), הצהובים שחורים יעלו למשחק מול הכתומים בידיעה ששלוש נקודות נוספות יפתחו פער לא מבוטל של תשע נקודות מהפועל באר שבע הרביעית ויבססו את הקבוצה במקום שמעניק כרטיס לאירופה. היום (חמישי) התייצב המאמן רוני לוי למסיבת העיתונאים המסורתית והתייחס בין היתר גם למצבת הפצעים ולשחקני הרכש שעשויים להצטרף בחלון הנוכחי.

לוי פתח את דבריו: "אנחנו לא מחפשים לבכות או להתלונן. הסיטואציה בחודש האחרון היא שחסרו לנו מספר שחקנים חשובים שעושים הבדל, אבל בגלל זה יש סגל רחב ויש שחקנים אחרים שיכולים לקבל את ההזדמנות. אני חושב שמי שנכנס עשה עבודה טובה. נגד מכבי נתניה הם גילו יכולת טובה וגם נגד נס ציונה, לפחות בתחילת המשחק. ציפיתי ליותר בחצי השני, אבל זו קבוצה שעשתה חיים קשים למכבי ולב"ש והניצחון היה חשוב לנו מאוד".

על תכניות הרכש: "מחפשים, מנסים, בודקים אופציות. ינואר זה חודש מאוד קשה. האפשרויות הן מעטות וכרגע קשה לנו מאוד להביא את השחקנים שאנחנו רוצים. את האופציות אני אומר ליוסי בניון ולמשה חוגג, לא כאן מול התקשורת לפני משחק. עטר ושועה? אנחנו רוצים שחקנים שיכולים לשדרג את הקבוצה. גדי קינדה, אולי השחקן הכי טוב בארץ בתקופה הזו, עזב אותנו. הוא היה שחקן משמעותי ואנחנו רוצים להביא שחקנים ברמה הזו. הבעיה מתחילה כשיש מורחקים ופצועים. בסוף השנה זה יהיה יותר קשה. זו המציאות ונתמודד. אנחנו קבוצה טובה וחזקה. אם לא נצרף שחקנים זה יהיה קשה יותר, אבל גם מאתגר. נעשה את המקסימום בכל סגל. יש לנו קבוצה איכותית ומחויבת".


ישדרג את בית"ר? אלירן עטר (דני מרון)

חזרה אפשרית של אוחנה: "מיכאל בשיקום. הוא במצב מצוין, אבל זה ייקח מספר חודשים – משהו כמו חודשיים – עד שהוא יחזור להתאמן באופן מלא. זה יקרה יותר לקראת סוף השנה עם הכנה לעונה הבאה, אבל הלוואי שזה יקרה לפני".

המשחק מול בני יהודה: "בני יהודה זו קבוצה חזקה מאוד, שהיא גם מחזיקת הגביע. בעונה שעברה היא הייתה בצמרת הליגה. אנחנו בטוחים שגם השנה הם ייאבקו על המקום בפלייאוף העליון. לקחתי שם אליפות כשחקן, זו קבוצה עם התלהבות ויכולות. אלישע לוי הוא מאמן מצוין ואנחנו מצפים למשחק קשה מאוד. בבית שלנו אנחנו תמיד שואפים לנצח ונעשה את המקסימום גם הפעם".

הפער ממכבי תל אביב: "הנתונים הם נכונים. לא הפסדנו 12 משחקים וזה חשוב מאוד, זה מעיד על יכולות ועל עוצמה, אבל אנחנו צריכים להמשיך. אם נמשיך, הפער יצטמצם. אנחנו פחות מסתכלים רחוק, יותר על המשחק הבא. אנחנו מסתכלים למעלה, למטה ולכל הכיוונים. בבית שלנו אנחנו תמיד רוצים לנצח ולשם אנחנו מכוונים".


לא מסתכל רחוק. רוני לוי (דני מרון)

"אני תמיד מוכן", הוסיף ליוואי גארסיה, שהתייצב לצד מאמנו. "אני מאוד מקווה להמשיך בכושר הטוב. אנחנו נמצאים בעמדה טובה מבחינה הטבלה ומסתכלים רק ממשחק למשחק. זה נחמד שקבוצות מתעניינות בי, אבל אני בבית"ר ירושלים כרגע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי