מכבי ת"א סיכמה עם המשטרה: אביזרי העידוד יחזרו לבלומפילד

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | דני מרון

לראשונה מאז אירועי הדרבי, האוהדים יורשו להכניס תופים ובאנרים למשחקי הבית של הקבוצה. מהמועדון נמסר: "מבקשים לשמור על התנהגות נאותה במהלך המשחקים ולהימנע מהשחתת ציוד"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)
לאחר שיחות ארוכות ומאמצים רבים, מכבי תל אביב הגיעה היום (חמישי) לסיכום עם משטרת תל אביב והגורמים הרלוונטיים לפיו לראשונה מאז הדרבי יוחזרו אביזרי העידוד למשיק הבית של הקבוצה באצטדיון בלומפילד, כאשר האישור בשלב זה כולל רק תופים ובאנרים לתלייה. האישור ייכנס לתוקף החל ממשחק הבית הקרוב של הצהובים נגד הפועל רעננה (שני ב-20:15), בו תקווה הקבוצה לחזור למסלול הניצחונות אחרי איבוד הנקודות אמש בבאר שבע.

בהודעת המועדון המתייחסת לנושא ציוד העידוד נמסר: "על מנת לשמור על המצב הקיים – דחיפה מקסימלית לשחקנים – אנו מבקשים מקהל האוהדים לשמור על התנהגות נאותה במהלך המשחקים ולהימנע מהשחתת ציוד. כמובן שבעקבות הקרב הצמוד בצמרת הטבלה, לדחיפה שלכם מהיציעים תהיה הפעם חשיבות גדולה אפילו יותר מהרגיל.

כזכור, מאז האירועים בדרבי התל אביבי, בגינם ספגה הקבוצה גם עונש רדיוס של משחק אחד, לא הותר להכניס שום ציוד עידוד, באף אחד ממשחקיהן של הקבוצות התל אביביות. כבר במשחק הקודם, נגד מ.ס אשדוד, הגיעו אנשי מכבי תל אביב לסיכום עם אנשי העירייה והמשטרה, אך אי הסכמות עם ראשי ארגון האוהדים, בנוגע למסירת שמות ופרטי זהות של האוהדים שיכניסו ציוד לאצטדיון ויהיו אחראיים עליו, טירפדו בזמנו את המהלך. במשחק המדובר אוהדי אשדוד הכניסו באנר לתלייה ושני תופים, אך ביציעי הצהובים לא היה ציוד. 

 


יורשו להכניס אביזרי עידוד לראשונה מאז הדרבי התל אביב. אוהדי מכבי (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי