חיים סילבס חשף כיצד הפועל תל אביב מנצחת משחקים

חיים סילבס
חיים סילבס | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חיפה לפני ההתמודדות בבלומפילד: "הם לא מציגים כדורגל גדול, אך לוקחים נקודות בזכות הדברים הקטנים". לאחר שעזרא ירד מהפרק והקשיים בצירוף חוזז, אינברום עשוי לחתום

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה במאמצים לצירוף שני שחקנים נוספים, כשהמטרה המרכזית היא להחתים במהרה שחקן כנף. המועמד המוביל בשלב זה הוא מתן חוזז, שכידוע לא ממש נספר על ידי המאמן ולדימיר איביץ' במהלך התקופה האחרונה. לאור העובדה שמספר קבוצות נוספות רוצות את שחקן מכבי ת"א, בחיפה החליטו לבדוק במקביל את אופציית אור אינברום שכזכור קיבל הודעה על סיום דרכו בהפועל תל אביב ועשוי להצטרף בקרוב. לפני שעלה שמם של חוזז ואינברום, בהפועל חיפה רצו בכלל לצרף את חן עזרא, אך העובדה שקבוצתו אומוניה ניקוסיה הערימה קשיים ורצונו של השחקן לשוב למכבי נתניה, הורידו את האפשרות מהפרק.

במקביל לנושא הרכש, בהפועל חיפה ממשיכים בהכנות לקראת המשחק החשוב נגד הפועל תל אביב (שבת החל מ-19:45, ישיר בספורט4) ומקווים לשוב למסלול הניצחונות על חשבון האקס ניר קלינגר. מי שאמור לשוב להרכב הוא קווין טאפוקו שסיים לרצות עונש הרחקה. בנוסף, במועדון מרוצים מאוד מהשתלבותו המהירה של החלוץ יאקוב סילבסטר, שהבקיע בבכורה שלו במדי הקבוצה ועשוי לקבל לראשונה את המקום ה-11.

הבעלים יואב כץ אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "הבאנו חיזוק ואני מקווה שנגד הפול תל אביב אראה את הקבוצה כמו במחצית השנייה מול הפועל רעננה. אם זה יקרה, נוכל להתברג בפלייאוף העליון. קלינגר? אני לא רואה את זה כמשחק מול ניר, אלא בין 11 שחקנים של הפועל חיפה לבין 11 שחקנים של הפועל תל אביב".


לא מתרגש מהמפגש עם קלינגר. יואב כץ (דני מרון)

לצד כץ התייצב המאמן חיים סילבס, שאמר: "לפני הפציעות זה נראה היה שיש לנו סגל יציב ושדי ברור מה נקבל מהקבוצה. עשינו שיפורים במהלך החלון והפלייאוף העליון נמצא בהישג יד, אך אני לא חושב שיש לנו יותר או פחות סיכוי משאר הקבוצות. התייצבנו מחדש ועדיין אפשר להצליח. קשה לראות באיזו צורה זה יתפתח, נראה איך זה ייראה עבורנו בשחקים שנותרו עד תום העונה הסדירה".

על המומנטום בו נמצאת הפועל תל אביב: "ראיתי משחקים שלהם וניתחתי אותם לעומק, זו קבוצה שונה. היא אמנם לא מציגה את הכדורגל הכי גדול, אבל מצליחה לנצח משחקים בזכות הדברים הקטנים וזו תכונה שחשוב שתהיה גם לנו. נצטרך להגיע ערוכים ומוכנים לכך שהם השתפרו מאוד במצבים הנייחים ובתיקולים. יש קבוצות שוות גם בתחתית, כך שהמשחקים מול הקבוצות "הקטנות" יכולים ללכת לכל כיוון. אנחנו נצטרך לגרום לכך שהמשחקים ילכו לטובתנו. כל תוצאה אפשרית בכל משחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי