דגני יקבל מנוחה נגד הפועל חיפה, בוזגלו ימשיך על הספסל

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | אודי ציטיאט

בלם הפועל ת"א עדיין עורך אימונים חלקיים ובצוות המקצועי החליטו שלא לסכנו לקראת מכבי חיפה, הקשר שכבש נגד כפ"ס יעלה ב-18 של קלינגר. במועדון בטוחים: ספירובסקי לא יעזוב

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

 קבוצה הלוהטת בליגה הפועל תל אביב תחפש מחר (שבת, 19:35, שידור ישיר בספורט3) ניצחון שביעי ברציפות בכל המסגרות ושישי בליגה נגד הפועל חיפה באצטדיון בלומפילד. למרות שהאדומים יוכלו כבר מחר לצמצמם באופן זמני את הפער מהפועל באר שבע לשתי נקודות בלבד במועדון בסביבת המועדון אמרו: "אם ננצח מחר את הפועל חיפה, זו תהיה אמירה על השינוי שעשו במועדון ניר קלינגר ומשה סיני".

מי שמקבל את מירב תשומת הלב הוא הבלם אוראל דגני שעדיין סובל מרגישות בשריר הירך האחורי ועורך אימונים חלקיים. מסתמן כי ניר קלינגר יאפשר לשחקן מנוחה נגד הפועל חיפה, על מנת שיגיע בכשירות מלאה למשחק נגד מכבי חיפה. מסתמן כי את מקומו של דגני יתפוס איאד אבו עביד לצידו של רז שלמה ובעמדת המגן ימני יוצב עידן כהן.

יואב ג'ראפי שגילה יכולת טובה במשחק האחרון נגד הפועל כפר סבא, למרות כאבים באחת מאצבעות ידו, ימשיך בשער של הפועל תל אביב על חשבונו של אריק ינקו שטרם התאושש מהפציעה במפשעה.


יקבל מנוחה גם נגד הפועל חיפה. אוראל דגני (אודי ציטיאט)

במרכז השדה ימשיכו לפתוח סטפן ספירובסקי ושי אייזן כאשר לצידם יוצב אחד מבין פליפה רודריגס רז כהן ועמנואל בואטנג, כאשר האחרון לא שותף כלל במשחק האחרון נגד העולה החדשה. מאור בוזגלו שכבש את שער הניצחון במחזור האחרון, ימשיך להמתין על הספסל של ניר קלינגר.

בנושא אחר, למרות הראיון של סטפן ספירובסקי בהונגריה על כך שהוא מתקשה להסתגל לחיים בישראל, בהפועל תל אביב בטוחים כי השחקן לא יעזוב בהפתעה ונושא לגבי המשך ההתקשרות יידחה לפתיחת העונה הבאה.

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, עידן כהן (דני גרופר), איעד אבו עביד, רז שלמה , מרווין פירסמן, סטפן ספירובסקי, שי אייזן, פליפה רודריגס (עמנואל בואטנג/רז כהן), מוטי ברשצקי, עומרי אלטמן, מייקל אולהה.


לא יעזוב את הפועל תל אביב כל כך מהר. סטפן ספירובסקי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי