דראפיץ': "צריכים את סגל איתנו". בן שמעון: "החומר פה מדהים"

רן בן שמעון
רן בן שמעון | לירון מולדובן

מאמן מ.ס אשדוד אחרי התיקו מול נתניה: "0:0 מעניין מאוד, נפעם מדברים מסוימים שאנחנו עושים". מאמן היהלומים התייחס לעתידו של הבעלים: "ממה שאני מבין בין השורות, הוא איתנו וימשיך לתמוך בנו"

(גודל טקסט)

אחרי שלל החמצות מצד שתיהן, מ.ס אשדוד ומכבי נתניה נפרדו הערב (שבת) ב-0:0 שלא שירת אותן במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל. היהלומים, עדיין ללא חן עזרא, פספסו הזדמנות לפתוח פער זמני של שלוש נקודות מהפועל חדרה ואילו הקבוצה מעיר הנמל התרחקה מהפלייאוף העליון והיא במרחק של חמש נקודות בלבד מהקו האדום.

מאמן מ.ס אשדוד, רן בן שמעון, סיכם: "היינו פחות טובים מנתניה במחצית הראשונה, אבל החמצנו הרבה מאוד בחצי השני, יותר ממה שהם החמיצו במחצית הראשונה. שתי הקבוצות רצו לנצח. זה מצחיק, אבל היה פה 0:0 מאוד מעניין. פלייאוף עליון? אנחנו צריכים קודם כל לחבר ניצחון או שניים – אי אפשר לדבר על מטרות כי יש שלבים וצריך קודם כל לנצח. שתי הקבוצות הגיעו להרבה מאוד מצבים ובאו לנצח, אני לוקח הרבה מאוד דברים טובים וממשיכים הלאה למשחק הבא".

האם יגיעו שחקני חיזוק בימים שנותרו עד לסגירת החלון: "צריך לחזק קודם כל את מה שיש לנו. יש כאן חומר מדהים ואני נפעם מדברים מסוימים שאנחנו עושים ברמה גבוהה מאוד. אנחנו שוקלים גם צירוף חיזוק חיצוני ואני מאמין שיהיו דיבורים על כך בימים הקרובים. למה חזרתי? אני נהנה באשדוד. אני אוהב את הצוות, את השחקנים ואת האנשים שמנהלים את המועדון".


שגיב יחזקאל המום לאחר עוד החמצת ענק (לירון מולדובן)

מאמן מכבי נתניה, סלובודאן דראפיץ', אמר: "כל נקודה היא חשובה בשלב הזה. אמנם רצינו לנצח, אך היינו צריכים לעשות כמה חילופים בגלל פציעות ולא מצאנו את עצמנו אחרי זה. החלפנו שיטה במהלך המשחק, כך שאני מרוצה מהנקודה ביחס לאיך שהתפתח המשחק, אבל בהחלט רצינו לנצח. פלייאוף עליון? אנחנו צריכים לשחק יותר טוב".

על צירוף חן עזרא: "אני מקווה שהוא יהיה מוכן כבר ביום רביעי. אנחנו יכולים לשחק יותר טוב ואנחנו חייבים. אנחנו צריכים להתכונן כמו שצריך לבאר שבע ולרעננה, זה שבוע גורלי, נעשה את הכל בשביל להגיע לשישייה הראשונה. הבאנו את עזרא על מנת שידחוף אותנו קדימה לפלייאוף העליון ואנחנו צריכים לראות איך הוא מרגיש, אולם אין ספק שזה חיזוק מאוד משמעותי עבורנו. אנחנו מחפשים גם בלם והיום או מחר נחליט על מי אנחנו הולכים מבין האופציות". 

על הבעלים אייל סגל ששוקל את המשך דרכו במכבי נתניה: "אין מחלוקת בכדורגל הישראלי לגבי אייל. אנחנו צריכים אותו ואני יודע שהוא איתנו. היו לנו שנים נפלאות ביחד ואני מאמין שהוא ימשיך לתמוך בקבוצה. ממה שאני יודע ומבין בין השורות, אייל איתנו והוא ימשיך לתמוך בנו – הוא רוצה מאוד בהצלחת הקבוצה". 


"אין מחלוקת לגבי אייל סגל" (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי