"12 נק' מהקו האדום אמורות להספיק לנו", חדרה לא תתחזק בשחקנים נוספים

שחקני הפועל חדרה
שחקני הפועל חדרה | אודי ציטיאט

בקבוצה סימנו את המשחק נגד נס ציונה בצומת דרכים ושמחו מאוד לאחר הניצחון. אוזוקווה צפוי לחתום ביממה הקרובה וייכלל בסגל נגד בני יהודה כאשר לוסיו וסולומון המוצהבים ייעדרו. מחמאות לגורפינקל

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אנחת רווחה גדולה הייתה אתמול (שבת) בהפועל חדרה לאחר הניצחון 0:1 על סקציה נס ציונה. בקבוצה היו מרוצים מאוד בשל העובדה שהצליחו לנצח יריבה שנלחמת על החיים ומעבר לכך, רצף של שני הפסדים רצופים נעצר. בחדרה הודו כי זה לא היה משחק טוב של הקבוצה אך הנקודות היו יקרות מפז.

"עשינו את העבודה, ידענו שזה משחק סופר-חשוב וכעת פער של 12 נקודות מהקו האדום אמור להספיק לנו", אמרו בחדרה. מבחינה מקצועית, נראה כי לאור ההתרחקות מהקו האדום, בחדרה לא מתכוונים להתחזק מעבר לקשר ג'וניור אוזוקווה שכבר נחת בישראל ועבר בדיקות רפואיות. ביממה הקרובה אמור להגיע השחרור הבינלאומי שלו ואז יחתום רשמית בכדי שיהיה חלק מהסגל כבר במחזור אמצע השבוע נגד בני יהודה.  עוד לפני המשחק ערך השחקן אימון אישי וכעת יצטרף לאימוני הקבוצה.

הפועל חדרה תגיע למשחק נגד בני יהודה בהרכב חסר לאור היעדרותם של דניאל סולומון ולוסיו מרינאו המוצהבים. במועדון שוב התאכזבנו מדידייה קוגבנייה שרשם את אחד ממשחקיו החלשים העונה. מאידך, במועדון הביעו שביעות רצון מחזרתם של אליל פרץ וג'ורג' פוציבה, וגם המגן יהב גורפינקל זכה לשבחים על יכולתו.

גורפינקל. זכה למחמאות. "המטרות לא השתנו" (אודי ציטיאט)

גורפינקל אמר: "היה לנו משחק טוב ואני שמח שניצחונו כי זה היה אחד המשחקים החשובים של העונה והתרחקנו מהתחתית. פלייאוף עליון? אנחנו  פחות מסתכלים על הפלייאוף ואנחנו עוד לא שם. אנחנו רוצים להמשיך ולצבור נקודות ממשחק למשחק והמטרה עדיין לא השתנתה – נישאר צנועים. אני שמח שאחרי תקופה של פציעות ומשחקים פחות טובים, הפעם היה לי משחק טוב ומקווה שאמשיך לעזור לקבוצה גם בהמשך". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי